شنبه،27 مرداد 1397
  
18:37:38
        
    •    
       
        • ارائه کمکهای فنی و مالی به شرکتها و مجتمع‌های تابعه و وابسته

          - شناسه خدمت : 13041639101

          - شرح خدمت : افزایش رقایت پذیری شرکتها و مجتمعهای تابعه و وابسته و آماده نمودن آنها به منظور واگذاری اصلاح ساختار فنی، مالی و نیروی انسانی و افزایش بهره وری شرکتها

          - قوانین و مقررات : قوانین و مقررات حاکم بر سازمانهای توسعه ای و شرکتهای دولتی و آیین نامه های داخلی

          - مدارک لازم برای انجام خدمت :‌ برنامه ها، استراتژی ها و قوانین حاکم بر شرکتها و مجتمعهای تابعه و وابسته و آیین نامه های داخلی سازمان گزارشات کارشناسی و توجیهی اصلاح ساختار

          - متوسط زمان ارائه خدمت : به اقتضای درخواست و نیاز مالی و فنی، متوسط زمان انعطاف دارد.

          - ذکر ضرورت مراجعه حضوری : ارائه کمک های فنی و مالی و حقوقی به صورت غیر الکترونیکی به شرکتها انجام می شود، لذا امکان لزوم مراجعه حضوری وجود دارد.

          - مسئول خدمت : معاونت طرحهای توسعه معدن و صنایع معدنی (کمکهای فنی) / معاونت برنامه ریزی و توانمند سازی(کمکهای فنی) / معاونت مالی و اداری (کمکهای مالی )

          آدرس و شماره تماس : میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش کوچه شریف ، پلاک 39، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ، شماره تماس 88842841(کمکهای مالی) /88821611-88845051 (کمکهای فنی)، ساعات کار اداری 8:00 الی 16:15

          • ارائه خدمت :

          1-نحوه : ارائه این خدمت از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

          2-زمان : در تمام ایام سال

          3- مکان : بستر اینترنت ( پیگیری مکاتبات دبیر )، در صورت نیاز به مراجعه حضوری جهت برگزاری جلسه در محل سازمان

          • درخواست متقاضی :

          1-نحوه : درخواست این خدمت توسط متقاضی از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

          2-زمان : در تمام ایام سال

          3- مکان : بستر اینترنت (سامانه پیگیری مکاتبات دبیر) ، در صورت نیاز به مراجعه حضوری جهت برگزاری جلسه در محل سازمان

          • پیگیری خدمت توسط متقاضی :

          1-نحوه : پیگیری این خدمت توسط متقاضی از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

          2-زمان : در تمام ایام سال

          3- مکان : بستر اینترنت ( پیگیری مکاتبات )، در صورت نیاز به مراجعه حضوری جهت برگزاری جلسه در محل سازمان یا به صورت تلفنی

          • دریافت خدمت توسط متقاضی:

          1-نحوه : دریافت این خدمت توسط متقاضی از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

          2-زمان : در تمام ایام سال

          3- مکان : حضوری در محل سازمان

          - هزینه خدمت : این خدمت به صورت رایگان عرضه می گردد.

          - شرایط متقاضیان : این خدمت به کلیه شرکتها، مجتمعها و طرحهای تابعه و وابسته اراته می گردد.


          -دسترسی به سامانه های مرتبط با این خدمت:

          ثبت و پیگیری مکاتبات

          - سوالات متداول

          -مراحل انجام کار :‌




          لطفا جهت شرکت در نظر سنجی این خدمت ، اینجا کلیک کنید