X
   
 
    • راهبری طرح‌های توسعه واحدهای تابعه و وابسته

      - شناسه خدمت : 13041640101

      - شرح خدمت : برنامه ریزی و سیاستگذاری اجرای طرحها و رفع مشکلات آنها

      نظارت بر عملکرد طرحها مطابق برنامه اجرایی مصوب و بررسی مشکلات آنها و برطرف نمودن مشکلات اجرایی و پیگیری رفع مشکلات برون سازمانی

      - قوانین و مقررات : قوانین و مقررات حاکم بر سازمانهای توسعه ای

      - مدارک لازم برای انجام خدمت :

      • گزارشات مختلف نظارت بر عملکرد طرحها و مشکلات طرح
      • سیاستگذاری و صورتجلسات مربوط به راهکارهای برون رفت طرح

      - متوسط زمان ارائه خدمت : با توجه به وضعیت هر طرح و مشکلات مربوطه متفاوت می باشد و قابلیت اندازه گیری ندارد.

      - ذکر ضرورت مراجه حضوری :

      • سیاستگذاری و برطرف نمودن مشکلات طرحها فرایند پیچیده است و لازم در بررسی دقیقی صورت پذیرد و به صورت حضوری شرح گردد.
      • پس از دریافت اطلاعات عملکرد و تحلیل آنها، لازم است مجری طرح به منظور ارائه اطلاعات تکمیلی و اخذ تصمیم در سازمان حضور داشته باشد.
      • سازماندهی اجرا نیز به صورت غیر الکترونیک انجام می شود.

      - مسئول خدمت : مدیریت برنامه ریزی و نظارت راهبردی

      آدرس و شماره تماس : میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش کوچه شریف ، پلاک 39، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ، شماره تماس 88823047 ، ساعات کار اداری 8:00 الی 16:15

      • ارائه خدمت :

      1-نحوه : ارائه این خدمت از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

      2-زمان : در تمام ایام سال

      3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )، مدیریت و راهبری به صورت غیرالکترونیکی در محل سازمان در قالب جلسات حضوری

      • درخواست متقاضی :

      1-نحوه : درخواست این خدمت توسط متقاضی از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

      2-زمان : در تمام ایام سال

      3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )،در صورت نیاز به مراجعه حضوری جهت برگزاری جلسه در محل سازمان

      • پیگیری خدمت توسط متقاضی :

      1-نحوه : پیگیری این خدمت توسط متقاضی از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

      2-زمان : در تمام ایام سال

      3- مکان :دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )،در صورت نیاز به مراجعه حضوری جهت برگزاری جلسه در محل سازمان یا به صورت تلفنی

      • دریافت خدمت توسط متقاضی:

      1-نحوه : دریافت این خدمت توسط متقاضی از طریق سامانه یکپارچه استراتژیک (پوینتر) و سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

      2-زمان : در تمام ایام سال

      3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )، مدیریت و راهبری به صورت غیرالکترونیکی در محل سازمان در قالب جلسات حضوری

      - هزینه خدمت : این خدمت به صورت رایگان عرضه می گردد.

      - شرایط متقاضیان : این خدمت به کلیه طرحهای توسعه واحدهای تابعه و وابسته اراته می گردد.


      - دسترسی به سامانه های مرتبط با این خدمت:

      ( سامانه یکپارچه مدیریت استراتژیک (پوینتر

      ثبت و پیگیری مکاتبات

      - سوالات متداول

      - مراحل انجام کار :



      لطفا جهت شرکت در نظرسنجی این خدمت اینجا کلیک کنید