شنبه،27 مرداد 1397
  
18:33:18
        
    •    
       
        • مدیریت و راهبری طرح‌های توسعه واحدهای تابعه و وابسته

          - شناسه خدمت : 13041640101

          - شرح خدمت : برنامه ریزی و سیاستگذاری اجرای طرحها و رفع مشکلات آنها

          نظارت بر عملکرد طرحها مطابق برنامه اجرایی مصوب و بررسی مشکلات آنها و برطرف نمودن مشکلات اجرایی و پیگیری رفع مشکلات برون سازمانی و واگذرای طرحها پس از بهره برداری

          - قوانین و مقررات : قوانین و مقررات حاکم بر سازمانهای توسعه ای

          - مدارک لازم برای انجام خدمت :

          • مدارک مورد نیاز به منظور تامین منابع مالی
          • مدارک مورد نیاز اخذ مجوزهای مورد نیاز
          • مدارک مورد نیاز انتخاب پیمانکار
          • مدارک مورد نیاز عقد قراردادهای پیمانکار
          • گزارشات مختلف نظارت بر عملکرد طرحها و مشکلات طرح

          - متوسط زمان ارائه خدمت : با توجه به وضعیت هر طرح متفاوت می باشد.

          - ذکر ضرورت مراجه حضوری :

          • سیاستگذاری و برطرف نمودن مشکلات طرحها فرایند پیچیده است و لازم در بررسی دقیقی صورت پذیرد و به صورت حضوری شرح گردد.
          • پس از دریافت اطلاعات عملکرد و تحلیل آنها، لازم است مجری طرح به منظور ارائه اطلاعات تکمیلی و اخذ تصمیم در سازمان حضور داشته باشد.
          • سازماندهی اجرا نیز به صورت غیر الکترونیک انجام می شود.

          - مسئول خدمت : مدیریت برنامه ریزی و نظارت راهبردی

          آدرس و شماره تماس : میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش کوچه شریف ، پلاک 39، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ، شماره تماس 88823047 ، ساعات کار اداری 8:00 الی 16:15

          • ارائه خدمت :

          1-نحوه : ارائه این خدمت از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

          2-زمان : در تمام ایام سال

          3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )، مدیریت و راهبری به صورت غیرالکترونیکی در محل سازمان در قالب جلسات حضوری

          • درخواست متقاضی :

          1-نحوه : درخواست این خدمت توسط متقاضی از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

          2-زمان : در تمام ایام سال

          3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )،در صورت نیاز به مراجعه حضوری جهت برگزاری جلسه در محل سازمان

          • پیگیری خدمت توسط متقاضی :

          1-نحوه : پیگیری این خدمت توسط متقاضی از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

          2-زمان : در تمام ایام سال

          3- مکان :دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )،در صورت نیاز به مراجعه حضوری جهت برگزاری جلسه در محل سازمان یا به صورت تلفنی

          • دریافت خدمت توسط متقاضی:

          1-نحوه : دریافت این خدمت توسط متقاضی از طریق سامانه یکپارچه استراتژیک (پوینتر) و سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

          2-زمان : در تمام ایام سال

          3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )، مدیریت و راهبری به صورت غیرالکترونیکی در محل سازمان در قالب جلسات حضوری

          - هزینه خدمت : این خدمت به صورت رایگان عرضه می گردد.

          - شرایط متقاضیان : این خدمت به کلیه طرحهای توسعه واحدهای تابعه و وابسته اراته می گردد.


          - دسترسی به سامانه های مرتبط با این خدمت:

          ( سامانه یکپارچه مدیریت استراتژیک (پوینتر

          ثبت و پیگیری مکاتبات

          - سوالات متداول

          - مراحل انجام کار :



          لطفا جهت شرکت در نظرسنجی این خدمت اینجا کلیک کنید