چهارشنبه،27 تیر 1397
  
19:08:21
        
    •    
       
        • مهدی صالحی
          مهدی صالحی
          مهدی صالحی
          مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی

          وظایف تخصص مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی

          1. همکاری در تدوین مقاصد آرمانی (ماموریت، چشم انداز و ارزشها)، اهداف و برنامه های استراتژیک، عملیاتی و سیاستهای سازمان
          2. انجام کلیه امور کارگزینی و اجرای قوانین و مقررات استخدامی مدیران و کارکنان و صدور احکام مربوطه بر اساس آئین نامه ها ، قوانین و مقررات مصوب
          3. بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت نیروی انسانی با هدف بهبود وضعیت موجود و ارتقا بهره وری آنها
          4. تعیین مسیر پیشرفت شغلی کارکنان و تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص
          5. پیگیری و اخذ مجوز استخدامی برای شرکتهای تابعه از مراجع قانونی کشور و ابلاغ آن پس از تصویب
          6. ارزیابی و بهبود عملکرد مدیران و کارکنان سازمان، مدیران عامل/ ارشد و اعضای هیات مدیره / هیات اجرایی شرکتها و مجتمع ها و مجریان طرحها
          7. بررسی درخواست صدور مجوز استخدامی واصله از شرکت های تابعه و وابسته و در صورت وجود شرایط صدور و ابلاغ آن و نظارت بر برگزاری آزمون های استخدامی
          8. تدوین و پیشنهاد ضوابط، آئین نامه ها و دستور العملهای مربوط به منابع انسانی سازمان و واحدهای تابعه از قبیل روش جذب، سطح حقوق و مزایا، ارزیابی و بهبود عملکرد، پاداش ، ارتقاء ، انگیزش و اجرای موارد مصوب شده
          9. پیاده سازی نظام ارزیابی پرسنل ستاد سازمان و پرداخت متناسب با عملکرد کارکنان
          10. بسط سیستمهای رفاهی و پشتیبانی شغل و خانواده به منظور اطمینان از تامین رفاه ، سلامت جسمی و فکری مدیران و کارکنان و پاسخگوئی به مسائل و مشکلات مرتبط با روابط کار و محیط سازمانی
          11. انجام اقدامات لازم در مورد تامین خدمات عمومی ساختمان و تاسیسات و پذیرایی /کلیه امور نقلیه / چاپ و تکثیر/ مخابرات و نظارت بر حسن استفاده بر اموال و ملزومات بر اساس مقررات و دستورالعملها.
          12. اخذ نیازهای خدماتی و تدارکاتی واحدهای سازمانی و پیش بینی و برآورد نیازهای کلی وتهیه و خرید اقلام ، وسایل و ملزومات؛ و نگهداری و توزیع آنها در چهارچوب ضوابط و مقررات مربوطه .
          13. انجام امور مربوط به دبیرخانه سازمان از قبیل دریافت، ثبت و توزیع و ارجاع کلیه نامه و مکاتبات وارده و صادره و بایگانی آنها.
          14. تدوین و بازنگری ساختار سازمانی و طرح تفصیلی (شرح وظایف، تعداد پستها، مسئولیتها و اختیارات و شرایط احراز) با توجه به استراتژیهای سازمان
          15. نظارت بر ساختار تشکیلات کلان شرکتهای تابعه، مجتمع ها و طرحها متناسب با درصد سهام
          16. شناسائی و حل مشکلات بهداشتی، درمانی و خدمات بیمه ای ستاد سازمان
          17. پیاده سازی نظام مدیریت تحول اداری در سطح سازمان
          18. نیازسنجی، تامین، پیاده سازی و بروزرسانی سیستمهای اطلاعاتی مورد نیاز دفاتر سازمان
          19. تامین نیازمندیهای سخت افزاری، نرم افزاری و خدمات رایانه ای
          20. بررسی و ارائه پیشنهادات لازم جهت اصلاح ساختار نیروی انسانی شرکتها، مجتمع ها و طرحها به منظور رشد بهره وری
          21. تهیه گزارش ادواری و موردی درارتباط با عملکرد مدیریت به مقام مافوق
          22. تهیه و تدوین گزارشات تخصصی مربوطه برای ذینفعان درون و برون سازمانی
          23. ارسال گزارش عملکرد دوره ای اجرای برنامه های تحت کنترل و نظارت به همراه پیشنهادهای بهبود عملکرد به مدیریت برنامه ریزی
          24. اعلام نیازهای آموزشی، خدماتی، تدارکاتی، سخت افزاری و نرم افزاری، بودجه ای مدیریت به مدیریت های ذیربط
          25. پیشنهاد اهداف و برنامه ها مربوط به آن مدیریت در راستای استراتژیهای کلان سازمان
          26. نظارت بر اجرای برنامه ها و اهداف کارشناسان تابعه مدیریت


          * اطلاعات تماس:

          آدرس: تهران، بالاتر از میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به خیابان سمیه، نبش کوچه شریف، پلاک 39
          کد پستی : 1581614513
          تلفن : 88842857
          فکس : 88307755
          ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 8 تا 16:30


          * پست الکترونیک :
          salehi@imidro.gov.ir