وظایف موضوعی و قانونی مدیریت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی
امور منابع انسانی، رفاه و پشتیبانی:
تدوین سند جامع منابع انسانی در راستای برنامهریزی، نظارت، اجرا، ارزیابی و بهبود در زمینههای؛ جذب و انتخاب، نگهداشت، انتصاب، ارتقاء، توسعه، آموزش، جبران خدمت، ارزیابی عملکرد و بازنشستگی مدیران و کارکنان با رویکرد تحقق شایسته سالاری، ارتقاء انگیزش و رفاه کلیه کارکنان ستاد
تعریف اهداف، شناسایی، کسب، توسعه، مستندسازی، توزیع، تسهیم، بکارگیری و ارزیابی دانش و اطلاعات در راستای استقرار مدیریت دانش در سازمان
بررسی، مطالعه، برنامهریزی و انجام اقدامات لازم در زمینه ارتقاء فرهنگ سازمانی
راهبری توسعه و ارتقاء سطح کیفی دانش تخصصی و مهارتهای نرم کارکنان ستاد
تدوین و به روزرسانی طرح طبقه بندی مشاغل و رتبه بندی شاغلین، کارراهه شغلی و نظام آموزش مدیران و کارکنان ستاد
همکاری در ایجاد و توسعه پایگاه یکپارچه اطلاعات کارکنان با رویکرد اتصال بین حوزههای مالی، اداری، منابع انسانی و ... در راستای ثبت، نگهداری، به روزرسانی برخط و گزارش گیری از کلیه اطلاعات بازنشستگان و موظفین ستاد و واحدهای زیرمجموعه
انجام کلیه امور بازنشستگان و موظفین (تهیه و صدور کلیه احکام کارگزینی، قراردادهای خرید خدمت کارکنان و ...)
بررسی نیازها و فراهم آوردن امکانات رفاهی، تعاون، بهداشت و درمان بازنشستگان و موظفین سازمان
برآورد و تأمین نیازهای سازمان در زمینه وسایل و ملزومات، نگهداری و توزیع آنها بین واحدهای مختلف
نظارت بر قراردادهای خدماتی، امور تأسیساتی و ساختمان و رستوران سازمان
ایجاد هماهنگی و ارائه خدمات مورد نیاز در زمینه فعالیتهای شرکتهای تعاونی مصرف و مسکن سازمان
تهیه استانداردهای لازم برای مدیریت فضای اداری، جانمایی کارکنان و نحوه استقرار واحدهای سازمان
بررسی و پیگیری امور مربوط به تکریم مردم و مراجعین و رعایت حقوق شهروندی آنان و تهیه برنامههای نظرسنجی در خصوص نحوه ارائه خدمات
دریافت، ثبت و توزیع و ارجاع کلیه نامههای غیر محرمانه وارده و صادره و بایگانی آنها
* پست الکترونیک :
salahi@imidro.gov.ir