خدمات الکترونیکی
گزارش فساد و شکایات
X
  • بنر صفحه ی داخلی

سولماز ادریسی

مدیر روابط عمومی
مدیر روابط عمومی
پست الکترونیک :
آدرس وب سایت : www.imiro.gov.ir

وظایف کلان و اساسی مدیریت روابط عمومی

1. تدوین سیاستها و برنامه های لازم در زمینه امور مربوط به روابط عمومی سازمان و نظارت عالیه بر عملکرد روابط عمومی شرکتها، مجتمع ها و طرحهای زیرمجموعه سازمان.

2. عضویت و شرکت در کارگروه های تخصصی و جلسات حسب دستور ریاست هیات عامل.

3. برقراری ارتباط مستمر با رسانه های گروهی به منظور انعکاس و تشریح فعالیت ها ، برنامه ها و اقدامات سازمان از طریق تهیه و تنظیم اخبار، گزارش ها ، اطلاعیه ها، آگهی ها و انعکاس آن در رسانه ها با همکاری مدیریت مربوطه .

4. برگزاری نشست های خبری و انجام مصاحبه های اختصاصی رسانه ها با مدیران ارشد و همکاری در تهیه و تنظیم متن و انجام مصاحبه ها .

5. بررسی مطالب انتشار یافته در رسانه های خبری از طریق گردآوری و ارزشیابی مندرجات رسانه های مکتوب، شنیداری، تصویری و و الکترونیکی ( بریده اخبار و ...) .

6. برگزاری و سازماندهی بازدیدهای مطبوعاتی، جشنواره های فیلم و عکس و ... برای آشنایی افکار عمومی با عملکرد سازمان.

7. برنامه ریزی و انجام اقدامات مربوط به تهیه، تدوین و انتشار کتب، کاتالوگ ها، بروشورها، نشریات داخلی، ویژه نامه های مرتبط با فعالیت های سازمان حسب مورد و تمامی اقلام تبلیغاتی به منظور معرفی سازمان، شرکت ها، مجتمع ها و طرحهای زیرمجموعه.

8. مدیریت محتوای پایگاه های خبری و اطلاع رسانی الکترونیکی سازمان به زبان فارسی و سایر زبانها ( وب سایت ها) حسب دستور و به روزرسانی آنها.

9. انجام نظرسنجی از مخاطبان سازمان شامل کارکنان و سایر گروه های هدف حسب مورد در مناسبت ها و رویدادهای مختلف.

10. تهیه عکس و اسلاید، فیلم ، گزارش های خبری و مستندسازی از فعالیتهای شرکت ‌ها، مجتمع ها و طرحهای سازمان و ایجاد آرشیو مرتبط و انجام کلیه امور فرهنگی و تبلیغاتی و تهیه و تنظیم و انتشار کتب و نشریان سازمان.

11. برنامه ریزی و حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی، بازدیدها، مناسبت ها ،اجلاس ها وبرگزاری سمینارها و همایش ها حسب نظر ریاست هیات عامل .

12. همکاری در تهیه و تولید برنامه های مشارکتی تلویزیونی و رادیویی حسب مورد با کسب مجوز از ریاست هیات عامل.

13. برنامه ریزی و برگزرای مراسم ها و جشن ها، افتتاحیه ها ، اردوهای فرهنگی و تفریحی در مناسبت های مختلف و اهدای جوایز.

14. انجام اقدامات لازم در خصوص تهیه بلیط (داخلی و خارجی) اخذ روادید، ویزا، پیش بینی اسکان و سایر خدمات مرتبط حسب مورد..

15. انجام امور تشریفاتی هیات های خارجی و داخلی شامل استقبال و بدرقه،اسکان ،پذیرایی و ... .

16. تهیه گزارش ادواری و موردی درارتباط با عملکرد مدیریت به مقام مافوق.

17. اعلام نیازهای آموزشی پژوهشی، تدارکاتی و خدماتی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، بودجه‌ای تحت سرپرستی به مدیریت‌های ذیربط.

18. انجام سایرموارد در ارتباط با فعالیت‌های مربوطه.

* اطلاعات تماس:

آدرس: تهران، بالاتر از میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به خیابان سمیه، نبش کوچه دهخدا (غربی)، پلاک 39
کد پستی : 1581614513
تلفن : 41868406
فکس : 41868756
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 8:00 تا 16:15


*پست الکترونیک: edrisi@imidro.gov.ir