خدمات الکترونیکی
گزارش فساد و شکایات
X
  • بنر صفحه ی داخلی

چهارشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۳۴ چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۴ ۱۲:۳۲ ۲۷۳۱
چچ

راهبری طرح‌های توسعه واحدهای تابعه و وابسته

- شناسه خدمت : 13041640101

- شرح خدمت : برنامه ریزی و سیاستگذاری اجرای طرحها و رفع مشکلات آنها

طرح های توسعه بخش معدن صنایع معدنی پس از امکان سنجی و بررسی توسط سازمان، تهیه و تدوین گردیده و سپس برنامه ریزی های لازم در خصوص نحوه اجرای طرح،نیازمندیها، زمان بندی و سایر موارد مرتبط انجام و پس از ابلاغ نهائی طرح، فازهای اجرائی در دستور کار قرار گرفته و در هر مرحله نظارت بر اجرا و شناسائی چالشها و رفع و پیگیری آنها تا حصول نتیجه توسط سازمان انجام می شود. طرحهای مذکور از طریق سامانه ارزیابی عملکرد سازمان به واحد مجری ابلاغ و فرایند اجرائی کنترل می شود.

- نوع خدمت : G2G دولت به دولت

- نوع مخاطب : حقوقی

- قوانین و مقررات : قوانین و مقررات حاکم بر سازمانهای توسعه ای

- مدارک لازم برای انجام خدمت :

  • گزارشات مختلف نظارت بر عملکرد طرحها و مشکلات طرح
  • سیاستگذاری و صورتجلسات مربوط به راهکارهای برون رفت طرح

- نحوه استعلام و مجوز : فاقد نیاز به استعلام یا مجوز

متوسط زمان ارائه خدمت : با توجه به وضعیت هر طرح و مشکلات مربوطه متفاوت می باشد و قابلیت اندازه گیری ندارد.

- ذکر ضرورت مراجه حضوری :

نیاز به مراجعه حضوری ندارد ، کلیه فرایند از طریق سامانه ارزیابی عملکرد و جلسات مجازی اقدام می شود.

- مسئول خدمت : مدیریت برنامه ریزی و نظارت راهبردی

آدرس و شماره تماس : میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش کوچه دهخدا (غربی) ، پلاک 39، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ، شماره تماس 41868000 ، ساعات کار اداری 7:00 الی 15:15

  • ارائه خدمت :

1-نحوه : ارائه این خدمت از طریق سامانه ارزیابی عملکرد سازمان و سامانه جلسات مجازی امکان پذیر می باشد.

2-زمان : در تمام ایام سال با توجه به امکان سنجی های صورت پذیرفته

3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه ارزیابی عملکرد سازمان)، مدیریت و راهبری به صورت غیرالکترونیکی در محل سازمان در قالب جلسات حضوری

  • درخواست متقاضی :

1-نحوه : درخواست این خدمت توسط سازمان (تشخیص دستگاه) و یا تقاضای خدمت گیرنده متقاضی از طریق مکاتبات الکترونیکی و سامانه ارزیابی عملکرد سازمان امکان پذیر می باشد.

2-زمان : در تمام ایام سال

3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه ارزیابی عملکرد و سامانه جلسات مجازی )

  • پیگیری خدمت توسط متقاضی :

1-نحوه : پیگیری این خدمت توسط متقاضی از طریق تبادل مکاتبات الکترونیکی و سامانه ارزیابی عملکرد امکان پذیر می باشد.

2-زمان : در تمام ایام سال

3- مکان :دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه ارزیابی عملکرد و سامانه جلسات مجازی )

  • دریافت خدمت توسط متقاضی:

1-نحوه : دریافت این خدمت توسط متقاضی از طریق سامانه ارزیابی عملکرد امکان پذیر می باشد.

2-زمان : در تمام ایام سال

3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )، مدیریت و راهبری به صورت غیرالکترونیکی در محل سازمان در قالب جلسات حضوری

- هزینه خدمت : این خدمت به صورت رایگان عرضه می گردد.

- شرایط متقاضیان : این خدمت به کلیه طرحهای توسعه واحدهای تابعه و وابسته اراته می گردد.

توافقنامه سطح خدمت راهبری طرحهای توسعه

- دسترسی به سامانه های مرتبط با این خدمت:

( سامانه یکپارچه مدیریت استراتژیک (پوینتر

- سوالات متداول

- مراحل انجام کار :

لطفا جهت شرکت در نظرسنجی این خدمت اینجا کلیک کنید

بیانیه حریم خصوصی

فایلهای پیوست
آدرس کوتاه شده: