سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: ایمیدرو -
      تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    • ایمیدرو و بازنگری فرآیندهای منابع انسانی

      واحدخبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو):
      مدیر منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی ایمیدرو از آغاز طرح بازنگری فرآیندهای منابع انسانی شرکت های تابعه خبر داد.
       ایمیدرو و بازنگری فرآیندهای منابع انسانی

      محمدرضا گودرزی که امروز در نشست مقدماتی مدیران منابع انسانی در خصوص تشریح طرح بازنگری فرآیندهای منابع انسانی شرکت های تابعه سخن می گفت؛ اعلام کرد: حوزه منابع انسانی ایمیدرو اهدافی را با تمرکز ارتقای این حوزه و با کمک واحدهای زیرمجموعه دنبال می کند.

      وی افزود: در گام نخست طرحی در سازمان با عنوان آسیب شناسی فرآیندهای موجود در منابع انسانی اجرا شد که نتایج اولیه آن حاکی شناسایی برخی مسائل بود که در جهت رفع آن، برنامه های مشخصی مورد توجه قرار گرفته است.

      مدیر منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی ایمیدرو گفت: به دنبال پیاده سازی این هدف در سایر مجموعه ها هستیم تا با کمک متخصصان و همکاری واحدها؛ آسیب ها، شناسایی و راهکارهای مربوطه تعیین شود.

      وی افزود: در این همایش برنامه ها و روش شناسی برای اجرای آن ارایه می شود و ضرورت دارد که دیگر واحدها پیگیری این موارد را در دستورکار قرار دهند.

      گودرزی با بیان اینکه برگزاری این همایش فرصتی است تا واحدهای منابع انسانی تحت پوشش ایمیدرو؛ فرصت ها و تجربیات خود را ارایه کنند؛ اعلام کرد: این رویه باعث می شود تا برنامه های موفق به اشتراک گذاشته شوند.

      وی افزود: یکی دیگر از رویکردهای منابع انسانی ایمیدرو این است که نگاه صرف به ستاد سازمان نباشد و این مجموعه آن را به واحدها گسترش دهد.

      مدیر منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش گفت: با نگاهی به سازمان های موفق ملی و دنیا شاهد هستیم که این سازمان بخش زیادی از موفقیت های خود را مدیون حوزه منابع انسانی است.

      وی تاکید کرد: اگر به دنبال این هستیم که ایمیدرو در همه زمینه ها موفق باشد؛ باید به حوزه منابع انسانی توجه کرده و برنامه سیستمی و علمی داشته باشیم.

      وی با بیان اینکه جذب نیرو و عدم شفافیت فرآیندها در برخی بخش ها؛ از مشکلات حوزه منابع انسانی است؛ گفت: در حال حاضر ۱۳ هدف استراتژیک با برنامه های مرتبط ذیل آن روند تصویب را طی می کند و پس از تصویب برنامه های موردنظر، در مجتمع های زیرمجموعه اجرایی خواهد شد.

      گودرزی برقراری ارتباط تعاملی و صمیمانه با کارکنان سازمانی را از الزامات بخش نیروی انسانی خواند و عنوان کرد: به طور حتم ایجاد ارتباط موثر و دوسویه با کارکنان باید در دستور کار حوزه منابع انسانی باشد.

      وی با بیان اینکه بازدید از واحدهای زیرمجموعه با هدف عارضه یابی و تعیین راهکارهای آن، مورد توجه ایمیدرو است، افزود: اصلاح و بهبود فرآیندهای منابع انسانی استراتژی است که در ستاد سازمان اجرا می شود تا سطح منابع انسانی سازمان و زیرمجموعه را ارتقا دهد.

      گودرزی تاکید کرد: تمامی برنامه ها و فرایندهایی که در هر سازمانی اجرا می شود با هدف ایجاد عشق و علاقه نزد کارکنان است تا یک مجموعه بتواند بانشاط و پویا به فعالیت های خود بپردازند.



      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.