سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: ایمیدرو، منابع انسانی -
      تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    • یکپارچگی ارتقا توانمندی منابع انسانی ایمیدرو و شرکت های زیرمجموعه

      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو):
      هدف مدیریت منابع انسانی ایمیدرو، یکپارچگی در ارتقا سطح توانمندی منابع انسانی شرکت های زیرمجموعه، هم راستا با ستاد سازمان است.
      یکپارچگی ارتقا توانمندی منابع انسانی ایمیدرو و شرکت های زیرمجموعه

      پگاه سعیدی کارشناس و محقق حوزه منابع انسانی در "نشست مقدماتی مدیران منابع انسانی ایمیدرو، شرکت ها و واحدهای تابعه در خصوص تشریح طرح بازنگری فرایندهای منابع انسانی"، به ارایه استانداردهای جهانی و بومی فرایندهای تخصصی منابع انسانی، پرداخت و گفت: از قرن 19 به این سو مفاهیم این حوزه در حال تغییر و ارتقا بوده و در ایران نیز از سال 1390 واحدهای اداری به واحدهای منابع انسانی تبدیل شدند و طی این مدت تلاش های متعددی برای تحقق آن در سطح کشور صورت گرفت.

      این کارشناس و محقق حوزه منابع انسانی، افزود: از سال 2016 به بعد "سرمایه انسانی"، با ذکر شرایطی جایگزین منابع انسانی شد به طوری که فرد مورد نظر علاوه بر تعهد و شایستگی، در راستای استراتژی های سازمانی حرکت کند.

      سعیدی تصریح کرد: هر سازمان باید ضمن شناخت سرمایه های انسانی، به جایگاه این افراد توجه ویژه ای داشته باشد.

      سعیدی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه مدیر منابع سازمانی، "ایجاد حال خوب سازمانی است"، ادامه داد: بررسی نسبت بین ادراک کارکنان به عملکرد مدیران، شاخص مناسبی در این خصوص است.

      وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سه سال اخیر، گفت: در راستای جاری سازی تخصصی و علمی فرایندهای منابع انسانی، باید ریل گذاری صحیح انجام گیرد.

      سعیدی در بخش دوم سخنان خود به خروجی های طرح اجرا شده توانمندسازی حوزه منابع انسانی، پرداخت و گفت: این نتایج برای آسیب شناسی سازمانی از منظر منابع انسانی با رویکرد تحلیل فردی در شرکت ه ای زیرمجموعه بوده است. به گفته وی، یکی از مشکلات اساسی حوزه منابع انسانی، فرایندهای موجود در این حوزه است که با اجرای "طرح جامع اصلاح، بهبود و بازنگری فرایندهای شرکت ها و مجتمع های زیرمجموعه"، در صدد رفع چالش های فعلی هستیم.

      اشتراک گذاری در google+اشتراک گذاری در telegramاشتراک گذاری در ایتا
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.