به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، سولماز ادریسی در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ ایمیدرو در سال 1403، تصریح کرد: از جمله نتایج اولیه کارگروه ها، مشخص شدن تخصص ها و استعداد فعالان روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه و تابعه است.
وی افزود: بهره گیری و استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی که تاکنون به رغم وجود پتانسیل و استعداد، مغفول مانده، جزو اهداف جلسات کارگروه های تخصصی مورد اشاره است.
مدیر روابط عمومی ایمیدرو تقویت جایگاه روابط عمومی ها در ساختار سازمانی را به عنوان شرایط تحقق اهداف این حوزه دانست و گفت: مجموعه مدیران و بدنه کارشناسی شرکت ها پس از مواجهه با واقعیت جایگاه و عملکرد روابط عمومی شرکت ها در عصر امروزی، زمینه به ثمر رسیدن استراتژی و اهداف را هموار می کنند.
تاکید بر رویکرد نوین در روابط عمومی ها
ادریسی تدوین دوره های آموزشی متناسب با نیاز روز را ضروری دانست و افزود: همانطور که رئیس هیات عامل ایمیدرو نیز تاکید دارند، روابط عمومی ها باید بر تبیین اقدامات و برنامه ها و جریان سازی تاکید ویژه داشته باشند و از حالت عملکرد سنتی خارج و بر رویکردهای نوین متمرکز شوند.
وی ادامه داد: دوره ها به صورت بوت کمپ برگزار خواهد شد. این هم افزایی بین مجموعه عظیم ایمیدرو، افق جدیدی را برای عملکرد هدفمند و یکپارچه روابط عمومی ها خواهد گشود.
مدیر روابط عمومی ایمیدرو، در ادامه سخنانش، پاسخگویی متناسب با واقعیت ها و شفاف سازی را جزو اصول اولیه روابط عمومی های این بخش ذکر کرد.
برگزاری نخستین ارزیابی عملکرد روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه و تابعه؛ اردیبهشت ۱۴۰۴
ادریسی با اشاره به برگزاری نخستین ارزیابی عملکرد روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه و تابعه این سازمان طی اردیبهشت سال آینده، گفت: ارزیابی عملکرد به عنوان یکی از مهمترین برنامه های روابط عمومی ایمیدرو، با همکاری روابط عمومی شرکت ها انجام خواهد گرفت و نتایج آن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی (27 اردیبهشت 1404) اعلام خواهد شد.
وی پس از جلسه پرسش و پاسخ و ارایه نظرات مدیران روابط عمومی برای هم افزایی و رفع چالش های این حوزه، اظهار داشت: شاخص های این ارزیابی، با تشکیل کارگروه های تخصصی به زودی تعیین و بر مبنای آن امتیازبندی روابط عمومی ها انجام می شود.
وی افزود: روابط عمومی هایی که دارای بالاترین شاخص عملکردی باشند به عنوان واحدهای برتر معرفی خواهند شد.
ادریسی با بیان اینکه برنامه ها و اهداف روابط عمومی ها در جلسه شورای سیاستگذاری مشخص و تدوین خواهد شد، گفت: نشست این شورا به صورت منظم و با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو برگزار می شود تا بتوان برنامه ها را همراستا با اهداف برنامه هفتم، سیاست های دولت و وزارت صمت، تهیه و اجرایی کرد.
وی ادامه داد: برای تعامل مناسب تر با مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه ایمیدرو، تشکیل بانک اطلاعاتی مدیران روابط عمومی در برنامه است.
ضرورت تکریم و تقدیر شایسته مدیران با برگزاری مراسم تودیع شایسته
مدیر روابط عمومی ایمیدرو با اشاره به اینکه نیروی انسانی باارزش ترین منابع پیش روی سازمانها هستند، گفت: همانگونه که در مراسمهای معارفه، مدیران به طور مطلوب معرفی می شوند، برگزاری مراسم تودیع افراد به نحو شایسته ضروری است.
بنا به این گزارش، روابط عمومی ایمیدرو در راستای تکریم همکاران پیشکسوت روابط عمومی ایمیدرو و با هدف نهادینه سازی فرهنگ تکریم، برای نخستین بار از حسین طالبی، مدیر روابط عمومی شرکت چادرملو تقدیر به عمل آورد.
در این گردهمایی، مدیران روابط عمومی شرکت ها، ضمن بیان نکات و چالش های پیش رو؛ مواردی از جمله انعکاس عملکرد روابط عمومی ها در راستای اهداف اصلی شرکت، ارتقای جایگاه در بازارهای داخلی و خارجی، توجه به برنامه های کاهش مصرف انرژی، بومی سازی، مسئولیت اجتماعی، ایده پردازی، پاسخگویی و توجه به مخاطب و محیط محل استقرار واحدها، هدفمندبودن حضور در رویدادهای داخلی و خارجی و ... را به عنوان پیشنهاد ارایه کردند.
عکسهای بیشتر