وظایف کلان و اساسی دفتر هیات عامل
1. دریافت نامه و پیام های مربوط به رئیس هیات عامل ، ثبت و اولویت بندی آنها از نظر فوریت و مقام ارسال کننده و ارائه به رئیس هیات عامل.
2. اخذ پاسخ های رئیس هیات عامل ، ابلاغ آنها به واحدهای ذیربط و پیگیری اجرای دستورها و ابلاغیه ها و حصول نتیجه نهایی.
3. تنظیم برنامه های روزانه ، هفتگی و ماهانه رئیس هیات عامل سازمان شامل زمان بندی ملاقاتها ، جلسات ،کمیسیون ها ،مسافرتها وغیره.
4. دریافت و تنظیم گزارشهاو آمار و اطلاعات مورد نیاز ریاست هیات عامل سازمان .
5. تهیه و تنظیم صورتجلسات حسب اعلام ریاست هیات عامل.
6. تنظیم برنامه مسافرتها و بازدیدها ی رسمی و همراهی ریاست هیات عامل سازمان در سفرهای داخلی و خارجی در مواقع لزوم .
7. هماهنگی کلیه امور تشریفاتی مربوط به جلسات و نشست های ریاست هیات عامل .
8. برقراری ارتباط ضروری کارکنان سازمان و شرکت های تابعه با رئیس هیات عامل سازمان .
9. مکاتبات و ارتباطات لازم و مستمر با معاونین و مدیران ستاد و سایر مسئولان سازمان.
10. تهیه گزارش ادواری و موردی درارتباط با عملکرد دفتربه مقام مافوق.
11.اعلام نیازهای آموزشی، پژوهشی، تدارکاتی و خدماتی، سخت افزاری و نرم افزاری، بودجه ای دفتر رئیس هیات عامل به مدیریت های ذیربط. 12. در ارتباط با فعالیتهای مربوطه.
وظایف کلان و اساسی دبیرخانه هیات عامل
1. دریافت نظرات ریاست هیات عامل، اعضای هیات عامل، معاونان سازمان، مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه، مدیران مجتمع ها و مجریان طرح ها در رابطه با مسائل قابل طرح در جلسات هیات عامل، شو.رای معاونین و کمیته نقدینگی.
2. تدوین فهرست پیشنهادات و ارائه به ریاست هیات عامل جهت تصمیم گیری در خصوص مسائل قابل طرح در جلسات.
3. تنظیم دستور جلسات هیات عامل، شورای معاونین و کمیته نقدینگی و ارسال دعوتنامه های مربوطه به اعضای هیات عامل، معاونان، مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه و سایر افرادی که لازم است در جلسات شرکت نمایند.
4. تهیه و ارسال به موقع مدارک مورد نیاز در رابطه با مسائل مربوط به دستور جلسات جهت ریاست هیات عامل اعضای هیات عامل، معاونان و سایر افراد شرکت کننده در جلسه حسب مورد.
5. شرکت در جلسات هیات عامل سازمان، شورای معاونین و کمیته نقدینگی.
6. تهیه و تنظیم مصوبات هیات عامل سازمان ، شورای معاونین و کمیته نقدینگی و اخذ تائیدیه و امضاهای لازم از اعضا.
7. ابلاغ مصوبات هیات عامل، شواری معاونین و کمیته نقدینگی .
8. پیگیری لازم در رابطه با مصوبات مزبور تا حصول نتیجه و ارائه گزارشات به ریاست هیات عامل.
9. تهیه فهرست مصوبات سالانه هیات عامل و مجلد نمودن آن جهت دسترسی اعضای هیات عامل، معاونان، حسابرس و بازرس قانونی و سایر دستگاههای نظارتی در صورت لزوم.
10. تهیه پیش نویس احکام نمایندگان حقیقی اعضای حقوقی شرکت های زیرمجموعه در هیات مدیره شرکت های مذکور، روسای هیات مدیره، مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه، مجریان طرح های سازمان، نمایندگان سازمان در کمیسیون های مختلف و نگهداری رونوشت احکام صادره و ارایه گزارش با توجه به درخواست به ریاست هیات عامل و سایر مراجع ذیصلاح.
11. تشکیل، به روز رسانی و مدیریت "بانک اطلاعات مدیران" حاوی اطلاعات مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه اعضاء هیات مدیره شرکت ها، مدیران مجتمع ها، اعضای هیات اجرایی مجتمع ها، مجریان طرح ها و .... .
12. اخذ و به روزرسانی مشخصات و رزومه افراد دارای توانمندی های مدیریتی و اعلام اسامی افراد دارای صلاحیت احراز مشاغل مدیریتی (مدیرعاملی شرکت ها، عضویت در هیات مدیره شرکت ها، عضویت در هیات اجرایی مجتمع ها و واحدها، مجری طرح و ... ) به مراجع مربوطه از جمله ریاست هیات عامل سازمان.
13. محوریت در تهیه و تدوین گزارش تفضیلی و خلاصه عملکرد سالانه هیات عامل به صاحبان سهام با همکاری مدیریت های مربوطه.
14. بایگانی و حفظ اسناد و مدارک مربوط به جلسات و مصوبات هیات عامل سازمان و سایر مصوبات ( مجامع عمومی شرکت های زیرمجموعه) .
15. تهیه گزارشات ادواری و موردی در ارتباط با عملکرد به مقام مافوق.
16. اعلام نیازهای آموزشی پژوهشی، تدارکاتی و خدماتی، سخت افزاری و نرم افزاری و بودجه ای دبیرخانه هیات عامل به مدیریت های ذیربط.
17. انجام سایر موارد در ارتباط با فعالیت های مربوطه .
* اطلاعات تماس:
آدرس: تهران، بالاتر از میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به خیابان سمیه، نبش کوچه دهخدا (غربی)، پلاک 39
|
کد پستی : 1581614513
|
تلفن : 41868231
|
فکس : 41868750
|
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 8:00 تا 16:15
|
* پست الکترونیک :
safarnia@imidro.gov.ir