خدمات الکترونیکی
گزارش فساد و شکایات
X
  • بنر صفحه ی داخلی

چهارشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۳۴ چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۵۱ ۲۴۲۷
چچ

راهبری طرح‌های توسعه واحدهای تابعه و وابسته

- شناسه خدمت : 13041640101

- شرح خدمت : برنامه ریزی و سیاستگذاری اجرای طرحها و رفع مشکلات آنها

نظارت بر عملکرد طرحها مطابق برنامه اجرایی مصوب و بررسی مشکلات آنها و برطرف نمودن مشکلات اجرایی و پیگیری رفع مشکلات برون سازمانی

- قوانین و مقررات : قوانین و مقررات حاکم بر سازمانهای توسعه ای

- مدارک لازم برای انجام خدمت :

  • گزارشات مختلف نظارت بر عملکرد طرحها و مشکلات طرح
  • سیاستگذاری و صورتجلسات مربوط به راهکارهای برون رفت طرح

- متوسط زمان ارائه خدمت : با توجه به وضعیت هر طرح و مشکلات مربوطه متفاوت می باشد و قابلیت اندازه گیری ندارد.

- ذکر ضرورت مراجه حضوری :

  • سیاستگذاری و برطرف نمودن مشکلات طرحها فرایند پیچیده است و لازم در بررسی دقیقی صورت پذیرد و به صورت حضوری شرح گردد.
  • پس از دریافت اطلاعات عملکرد و تحلیل آنها، لازم است مجری طرح به منظور ارائه اطلاعات تکمیلی و اخذ تصمیم در سازمان حضور داشته باشد.
  • سازماندهی اجرا نیز به صورت غیر الکترونیک انجام می شود.

- مسئول خدمت : مدیریت برنامه ریزی و نظارت راهبردی

آدرس و شماره تماس : میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش کوچه دهخدا (غربی) ، پلاک 39، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ، شماره تماس 41868000 ، ساعات کار اداری 8:00 الی 16:15

  • ارائه خدمت :

1-نحوه : ارائه این خدمت از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

2-زمان : در تمام ایام سال

3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )، مدیریت و راهبری به صورت غیرالکترونیکی در محل سازمان در قالب جلسات حضوری

  • درخواست متقاضی :

1-نحوه : درخواست این خدمت توسط متقاضی از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

2-زمان : در تمام ایام سال

3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )،در صورت نیاز به مراجعه حضوری جهت برگزاری جلسه در محل سازمان

  • پیگیری خدمت توسط متقاضی :

1-نحوه : پیگیری این خدمت توسط متقاضی از طریق سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

2-زمان : در تمام ایام سال

3- مکان :دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )،در صورت نیاز به مراجعه حضوری جهت برگزاری جلسه در محل سازمان یا به صورت تلفنی

  • دریافت خدمت توسط متقاضی:

1-نحوه : دریافت این خدمت توسط متقاضی از طریق سامانه یکپارچه استراتژیک (پوینتر) و سیستم گردش مکاتبات دبیر امکان پذیر می باشد.

2-زمان : در تمام ایام سال

3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )، مدیریت و راهبری به صورت غیرالکترونیکی در محل سازمان در قالب جلسات حضوری

- هزینه خدمت : این خدمت به صورت رایگان عرضه می گردد.

- شرایط متقاضیان : این خدمت به کلیه طرحهای توسعه واحدهای تابعه و وابسته اراته می گردد.

توافقنامه سطح خدمت راهبری طرحهای توسعه

- دسترسی به سامانه های مرتبط با این خدمت:

( سامانه یکپارچه مدیریت استراتژیک (پوینتر

ثبت و پیگیری مکاتبات

- سوالات متداول

- مراحل انجام کار :

لطفا جهت شرکت در نظرسنجی این خدمت اینجا کلیک کنید

بیانیه حریم خصوصی

فایلهای پیوست
آدرس کوتاه شده: