- شناسه خدمت : 13041640101
- شرح خدمت : برنامه ریزی و سیاستگذاری اجرای طرحها و رفع مشکلات آنها
طرح های توسعه بخش معدن صنایع معدنی پس از امکان سنجی و بررسی توسط سازمان، تهیه و تدوین گردیده و سپس برنامه ریزی های لازم در خصوص نحوه اجرای طرح،نیازمندیها، زمان بندی و سایر موارد مرتبط انجام و پس از ابلاغ نهائی طرح، فازهای اجرائی در دستور کار قرار گرفته و در هر مرحله نظارت بر اجرا و شناسائی چالشها و رفع و پیگیری آنها تا حصول نتیجه توسط سازمان انجام می شود. طرحهای مذکور از طریق سامانه ارزیابی عملکرد سازمان به واحد مجری ابلاغ و فرایند اجرائی کنترل می شود.
- نوع خدمت : G2G دولت به دولت
- نوع مخاطب : حقوقی
- قوانین و مقررات : قوانین و مقررات حاکم بر سازمانهای توسعه ای
- مدارک لازم برای انجام خدمت :
- گزارشات مختلف نظارت بر عملکرد طرحها و مشکلات طرح
- سیاستگذاری و صورتجلسات مربوط به راهکارهای برون رفت طرح
- نحوه استعلام و مجوز : فاقد نیاز به استعلام یا مجوز
متوسط زمان ارائه خدمت : با توجه به وضعیت هر طرح و مشکلات مربوطه متفاوت می باشد و قابلیت اندازه گیری ندارد.
- ذکر ضرورت مراجه حضوری :
نیاز به مراجعه حضوری ندارد ، کلیه فرایند از طریق سامانه ارزیابی عملکرد و جلسات مجازی اقدام می شود.
- مسئول خدمت : مدیریت برنامه ریزی و نظارت راهبردی
آدرس و شماره تماس : میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش کوچه دهخدا (غربی) ، پلاک 39، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ، شماره تماس 41868000 ، ساعات کار اداری 7:00 الی 15:15
1-نحوه : ارائه این خدمت از طریق سامانه ارزیابی عملکرد سازمان و سامانه جلسات مجازی امکان پذیر می باشد.
2-زمان : در تمام ایام سال با توجه به امکان سنجی های صورت پذیرفته
3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه ارزیابی عملکرد سازمان)، مدیریت و راهبری به صورت غیرالکترونیکی در محل سازمان در قالب جلسات حضوری
1-نحوه : درخواست این خدمت توسط سازمان (تشخیص دستگاه) و یا تقاضای خدمت گیرنده متقاضی از طریق مکاتبات الکترونیکی و سامانه ارزیابی عملکرد سازمان امکان پذیر می باشد.
2-زمان : در تمام ایام سال
3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه ارزیابی عملکرد و سامانه جلسات مجازی )
- پیگیری خدمت توسط متقاضی :
1-نحوه : پیگیری این خدمت توسط متقاضی از طریق تبادل مکاتبات الکترونیکی و سامانه ارزیابی عملکرد امکان پذیر می باشد.
2-زمان : در تمام ایام سال
3- مکان :دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه ارزیابی عملکرد و سامانه جلسات مجازی )
1-نحوه : دریافت این خدمت توسط متقاضی از طریق سامانه ارزیابی عملکرد امکان پذیر می باشد.
2-زمان : در تمام ایام سال
3- مکان : دسترسی به شاخصها و اهداف از طریق بستر اینترنت ( سامانه پوینتر و پیگیری مکاتبات دبیر )، مدیریت و راهبری به صورت غیرالکترونیکی در محل سازمان در قالب جلسات حضوری
- هزینه خدمت : این خدمت به صورت رایگان عرضه می گردد.
- شرایط متقاضیان : این خدمت به کلیه طرحهای توسعه واحدهای تابعه و وابسته اراته می گردد.
توافقنامه سطح خدمت راهبری طرحهای توسعه
- دسترسی به سامانه های مرتبط با این خدمت:
( سامانه یکپارچه مدیریت استراتژیک (پوینتر
- سوالات متداول
- مراحل انجام کار :

لطفا جهت شرکت در نظرسنجی این خدمت اینجا کلیک کنید
بیانیه حریم خصوصی