روابط عمومی ها؛ دمنده روح نشاط و انرژی در کالبد زندگی
یادداشتی از محمد سپهر / مدیر روابط عمومی ایمیدرو
جهان امروز چند دهه ایست که با وسایل ارتباطی جدید، تجربه متفاوتی از ارتباطات را بین افراد، سازمان ها، مردم و دولت ها رقم زده است. حضور رسانه ها در عین کارکردهای بسیار مثبتشان، اما در میان انبوهی از خبرهای منتشره، کفه منفی اخبار اغلب رو به سنگینی است؛ گویی جبر خبری بر این مدار قرار گرفته تا جنبه های منفی پراهمیت تلقی شود. اخباری که وقایع کوچک منفی را چنان بزرگ می سازند که تلاش ها و فعالیت های بی شائبه یک مجموعه سازمانی را در میان واژه های ناامیدکننده، محو کنند و اینگونه، اذهان مخاطبان به سوی دیگر هدایت شود.