شرکت های بزرگ سنگ آهن، طی هفت ماهه امسال، بیش از 28.7 میلیون تن کنسانتره تولید کردند.
رئیس هیات عامل ایمیدرو، کاهش اتکا به نفت را فرصتی ویژه برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی ذکر کرد.
معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی اعلام کرد: برای جهش در توسعه؛ نیازمند ایجاد بنگاه های بزرگ صنعتی نوآور هستیم.
معاون برنامهریزی و توانمندسازی ایمیدرو اعلام کرد: با اجرای برنامه ۵ ساله توسعه ای ایمیدرو، صادرات زنجیره بخش معدن و صنایع معدنی، ۶ میلیارد افزایش می یابد.
یک کارشناس اقتصاد بین الملل اعلام کرد: ضرورت دارد در زنجیره نوین حوزه معدن و در مسیر انقلاب معدنی؛ بنگاه های کوچک و متوسط(smeها) را وارد کرده و ظرفیت سازی کنیم.
مدیر مجتمع سرب و روی انگوران اعلام کرد: میزان استخراج بخش روباز این مجتمع طی 7 ماهه سال ۱۴۰۲نسبت به برنامه، 27 درصد افزایش یافت.
مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک از فعال سازی معادن مس کلوت و کلاته مهران (استان سمنان) با ذخایر قطعی نزدیک به ۲۵۰ هزار تن خبر داد.
مدیر اکتشافات ایمیدرو اعلام کرد: 65 درصد برنامه پیش بینی شده اکتشافات ایمیدرو در 6 ماهه نخست 1402 عملیاتی شد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو از آغاز عملیات برداشت ماده معدنی از معدن تیتانیوم کهنوج در جنوب استان کرمان خبر داد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: سهم شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در پروژه های توسعه ای؛ بالغ بر 126 هزار میلیارد تومان است.