رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: به منظور اثربخشی حوزه روابط عمومی شرکت ها در تحقق اهداف بخش معدن و صنایع معدنی، استراتژی انتقال تجربه و دانش با تقویت روحیه همگرایی بین فعالان این حوزه، در اولویت قرار بگیرد.
مدیر روابط عمومی ایمیدرو اعلام کرد: جهاد تبیین با محوریت بیانات مقام معظم رهبری، راهبردی تحول گرایانه برای روابط عمومی ها است.
مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه عنوان کرد: توسعه انسانی همچنان محور اصلی توسعه شرکت های بزرگ و جهان تراز است که روابط عمومی یکی از ارکان آن محسوب می شود.
مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران عنوان کرد:همکاری و همگرایی در سازمان ها نیازمند روابط عمومی کارآمد است.
معاون شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: طرح 40هزار تنی تولید کنسانتره نفلین سینیت، در مرحله تست راه اندازی است. به گفته خدایار کریم نژاد، تولید در مجموعه نفلین سینیت کلیبر با هدف رقابت در بازار جهانی است.
تولید در مجموعه نفلین سینیت کلیبر با هدف رقابت در بازار جهانی است.
مدیر زیرساخت ایمیدرو گفت: با توجه به مناقصاتی که در منطقه ویژه لامرد انجام شده، امیدواریم که جذب سرمایه در این منطقه سرعت گیرد.
مدیرعامل شرکت آلومینای ایران گفت: 4 واحد توسعه ای (هیدرات های ویژه، پرعیارسازی بوکسیت به روش واسطه سنگین، توسعه واحد گل قرمزاحداث دو تیکنر و توسعه واحد سود و تبخیر) در مجتمع آلومینای ایران تا پایان امسال راه اندازی می شود. زارع تاکید کرد که "هیدرات های ویژه" محصولی دانش بنیان و بومی است.
رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: می توانیم از تجربه مناسب حاصل شده از ایجاد توازن در زنجیره فولاد، برای تکمیل زنجیره صنعت آلومینیوم بهره بریم.
مدیر روابط عمومی ایمیدرو عنوان کرد: تسهیل ارتباط بین کارکنان پیش نیاز ارتقای روابط عمومی است.