خدمات الکترونیکی
گزارش فساد و شکایات
X
آخرین اخبار
  • نخستین واحد تولید ماده معدنی بوهمیت بهره برداری شد
    چهارشنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۵
    به مناسبت هفته دولت؛

    نخستین واحد تولید ماده معدنی بوهمیت بهره برداری شد

    نخستین واحد تولید ماده معدنی بوهمیت در کشور با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو به بهره برداری رسید.
    به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، در این مراسم که جمعی از مقامات استان آذربایجان شرقی، مجری و مشاوران طرح حضور داشتند طرح تولید بوهمیت از آلومینا راه اندازی شد.

  • راه اندازی طرح های جدید معدن و صنایع معدنی تا پایان سال
    چهارشنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۵
    رییس هیات عامل ایمیدرو در گفت و گو با شبکه 5 سیما خبر داد:

    راه اندازی طرح های جدید معدن و صنایع معدنی تا پایان سال

    رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از برنامه های سال جاری برای راه اندازی طرح های جدید معدن و صنایع معدنی خبر داد.
    به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، مهدی کرباسیان به مناسبت هفته دولت با حضور در برنامه زنده تلویزیونی اقتصاد ایران که از شبکه تهران پخش شد اعلام کرد: طرح توسعه مجتمع طلای زرشوران در راستای اقتصاد مقاومتی است و اجرای آن ظرفیت تولید طلا را از سه به پنج تن در سال افزایش می دهد. وی افزود: فراخوان دعوت از پیمانکاران داخلی و خارجی بتازگی اعلام شده و پیش بینی می شود عملیات اجرایی طرح توسعه توسط پیمانکار تا سه ماه آینده آغاز شود.

  • طرح 2 تنی طلای زرشوران توسط بخش خصوصی اجرا می شود
    سه شنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۵

    طرح 2 تنی طلای زرشوران توسط بخش خصوصی اجرا می شود

    مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران گفت: طرح 2 تنی استحصال طلای زرشوران با حضور پیمانکاران بخش خصوصی اجرا می شود.

  • طرح 2 تنی طلای زرشوران توسط بخش خصوصی اجرا می شود
    سه شنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۵

    طرح 2 تنی طلای زرشوران توسط بخش خصوصی اجرا می شود

    مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران گفت: طرح 2 تنی استحصال طلای زرشوران با حضور پیمانکاران بخش خصوصی اجرا می شود.

  • افتتاح نخستین خط تولید انبوه ماده معدنی بوهمیت؛ فردا
    سه شنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۵

    افتتاح نخستین خط تولید انبوه ماده معدنی بوهمیت؛ فردا

    نخستین خط تولید ماده معدنی بوهمیت در ایران، فردا چهارشنبه این هفته همزمان با هفته دولت، با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو افتتاح می شود.

  • افتتاح نخستین خط تولید انبوه ماده معدنی بوهمیت؛ فردا
    سه شنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۵

    افتتاح نخستین خط تولید انبوه ماده معدنی بوهمیت؛ فردا

    نخستین خط تولید ماده معدنی بوهمیت در ایران، فردا چهارشنبه این هفته همزمان با هفته دولت، با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو افتتاح می شود.

  • اجرای 66 قرارداد امورزیربنایی معادن در سه سال اخیر
    دوشنبه, ۰۱ شهریور ۱۳۹۵

    اجرای 66 قرارداد امورزیربنایی معادن در سه سال اخیر

    مجری طرح ایجاد زیربنای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی خبرداد: در صورت تامین اعتبار لازم، تا پایان امسال 7 طرح زیربنایی به بهره برداری می رسد.
    به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مرتضی هاشم پور که در آستانه هفته دولت و عملکرد این بخش سخن می گفت اظهار داشت: طی 3 سال اخیر (92 تا 94)، 66 قرارداد (پیمانکاری، نظارت، مشاوره و آزمایشگاه) برای اجرای طرح زیربنای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی (راه سازی و برق رسانی) با1350 میلیارد ریال اعتبار تعریف شده و در دست انجام است.

  • دعوت از پیمانکاران برای اجرای طرح توسعه طلای زرشوران
    یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    دعوت از پیمانکاران برای اجرای طرح توسعه طلای زرشوران

    شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران وابسته به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برای اجرای طرح توسعه طلای زرشوران پیمانکاران واجد شرایط دعوت به همکاری کرد.
    به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، شرکت مذکور در نظر دارد با عنایت به بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات و رعایت قانون حداکثر استفاده از توان فنی و مهندسی تولیدی و صنعتی و اجرایی کشور، برای اجرای طرح توسعه طلای زرشوران به صورت EPC (طراحی، تامین تجهیزات و عملیات اجرایی) نسبت به ارزیابی کیفی پیمانکاران و شرکت های دارای توان مهندسی، اجرایی و مالی اقدام کند.

  • تدوین 13 طرح توسعه ای برای ﻣﺠﺘﻤﻊ ﭘﺘﺎس
    شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    تدوین 13 طرح توسعه ای برای ﻣﺠﺘﻤﻊ ﭘﺘﺎس

    مجتمع پتاس خور و بیابانک، به عنوان نخستین و تنها تولیدکننده پتاس در کشور، 13 طرح توسعه ای به اجرا در می آورد.
    به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک با اعلام خبر فوق افزود: این طرح ها، سبب جذب سرمایه های داخلی و خارجی در منطقه و توسعه آن می شود.
    به گفته علی علوی نائینی، منطقه خور و بیابانک در عین حال با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد، محلی مناسب برای ژئوتوریسم است.

  • 14 فرصت توسعه ای برای بخش معدن و صنایع معدنی با لغو تحریم ها
    چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    14 فرصت توسعه ای برای بخش معدن و صنایع معدنی با لغو تحریم ها

    رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: با لغو تحریم های بین المللی، 14 فرصت بی نظیر برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی فراهم می شود.
    به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مهدی کرباسیان با بیان این مطلب اظهار داشت: با برداشته شدن تحریم های بین المللی، بخش معدن و صنایع معدنی به عنوان یکی از حوزه های اساسی توسعه اقتصاد کشور در کنار نفت و گاز، به خوبی می تواند اهداف اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق سازد. به عنوان مثال، با آزاد سازی دارایی ها و رشد یک میلیون بشکه ای صادرات نفت در بودجه 95، بازار داخلی تقویت و با رشد اعتبارات عمرانی، تقاضای برای اجرای طرح های عمرانی و ساخت و ساز در بخش دولتی و خصوصی نیز تقویت خواهد شد.