سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    • ایمیدرو از پروژه های تحقیق و توسعه بخش خصوصی حمایت می کند

      مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: این سازمان، از پروژه های تحقیق و توسعه بخش خصوصی در حوزه معدن و صنایع معدنی حمایت می کند.
      ایمیدرو از پروژه های تحقیق و توسعه بخش خصوصی حمایت می کند

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سید شمس الدین سیاسی راد با بیان این عبارت اظهار داشت: مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود نظیر مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران به عنوان یکی از مراکز مجهز پژوهشی و خدمات تخصصی در فرآوری مواد معدنی در مقیاس های آزمایشگاهی و نیمه صنعتی هم تراز موسسات مشابه بین المللی، از پروژه های اکتشافی، پرعیارسازی و بهبود کاربردهای مواد معدنی و بهبود و بهینه سازی فرآیندی و افزایش ظرفیت های تولید صنعتی پشتیبانی می کند.

      وی افزود: پژوهشگران و فعالان بخش خصوصی در حوزه معدن و صنایع معدنی می توانند برای اجرای پروژه های خود در زمینه های یاد شده، از فرصت پیش رو بهره برند.
      مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به برنامه های راهبردی این سازمان برای توسعه پژوهش و تحقیق در بخش معدن و صنایع معدنی، تصریح کرد: حمایت از پژوهش های کاربردی و توسعه ای در زمینه مدیریت آب و انرژی، حمایت از تاسیس و توانمندسازی شرکت های دانش بنیان مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استفاده از قابلیت های فناوری های نانو و بایو در فرآوری و استحصال مواد معدنی و نیز حمایت از پژوهش های کاربردی دانشگاه ها و مراکز تخصصی و تشکل های علمی و توسعه روابط با آنها، از جمله این برنامه هاست.

      وی ادامه داد: علاوه بر این، حمایت از پایان نامه ها و رساله های دوره های تکمیلی، شناسایی و پایش روندهای تغییر و توسعه فناوری ها و آینده نگاری فناوری های نوین، ایجاد پایگاه های داده و توسعه سامانه های آماری و اطلاعاتی مرجع آموزش، پژوهش و فناوری و گسترش تعاملات پژوهشی با بنگاه های معدنی و صنایع معدنی، از دیگر برنامه های راهبردی ایمیدرو در حوزه پژوهش است.
      بنا به این گزارش، ایمیدرو در سال 93 بودجه آموزش و پژوهش را به 440 میلیارد ریال رساند که در مقایسه با بودجه سال گذشته، رشد چند برابری نشان می دهد.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.