سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: طرح -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    • برنامه ایمیدرو برای اجرای 3 طرح فولادی بزرگ مقیاس در سواحل جنوب

      معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: این سازمان طرح های توسعه ای جدیدی به ارزش بیش از پنج میلیارد دلار با مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی فراهم کرده است.
      برنامه ایمیدرو برای اجرای 3 طرح فولادی بزرگ مقیاس در سواحل جنوب


      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، دکتر مهدی کرباسیان گفت: با اتخاذ سیاست های خصوصی سازی و روش های جدید تامین مالی، علاوه بر کاهش هزینه های سازمان در اجرای طرح های تعریف شده در گذشته، امکان تعریف طرح های توسعه جدید به ارزش بیش از 5 میلیارد دلار با مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی فراهم شده است.
      وی افزود: طرح فولاد چابهار با ظرفیت سالانه سه میلیون تن یکی از طرح های مذکور است که در این زمینه شرکتی با مشارکت بخش خصوصی تاسیس شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است .
      کرباسیان ادامه داد: فولاد بندرعباس با مشارکت سرمایه گذار خارجی (اسار هند)، فولاد بندرعباس 2 با مشارکت سرمایه گذار خارجی (کویت استیل) ، فولاد قشم با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ظرفیت 6 میلیون تن ، فولاد اروند با سرمایه گذاری بخش غیردولتی ،
      فاز سه آلومینیوم المهدی ، پرعیارسازی سنگ آهن و آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه لامرد با ظرفیت سالانه 300هزار تن از دیگر طرح های مورد نظر است.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.