سال جهش تولید
X
   
 
    • توافقنامه سطح خدمت " ایجاد و توسعه زیربناهای مورد نیاز در مناطق اولویت دار بخش معدن و صنایع معدنی کشور "

      توافقنامه سطح خدمت " ایجاد و توسعه زیربناهای مورد نیاز در مناطق اولویت دار بخش معدن و صنایع معدنی کشور "

      1- مقدمه

      خدمت توافقنامه سطح خدمت ایجاد و توسعه زیربناهای مورد نیاز در مناطق اولویت دار بخش معدن و صنایع معدنی کشور یکی از روشهای توانمندسازی و تقویت بخش معدن و صنایع معدنی می باشد که با احداث جاده و برق برای معادن کمتر توسعه یافت و توسعه مناطق ویژه اقتصادی، یکی از خدمات قائل ارائه به شرکتهای فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور به منظور برطرف نمودن مشکلات اجرائی و نظارت بر آنها، به ایجاد زیربناهای مورد نیاز طرحها کمک می کند.

      2- هدف

      هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، کیفیت تحویل خدمت ایجاد و توسعه زیربناهای مورد نیاز در مناطق اولویت دار بخش معدن و صنایع معدنی کشور بوده که برای خدمت گیرندگان این حوزه (معدن و صنایع معدنی) مورد توافق قرار گیرد.

      این بیانیه ، سطح توافق دوجانبه در خصوص این خدمت، روش های نظارت و مسئولیت های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می کند.

      3- مسئولیت

      • سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران موافقت می کند که خدمت تدوین و انتشار طرح های جامع توسعه زنجیره معدن و صنایع معدنی کشور را به ترتیب زیر ارائه شود :
      • سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست های توانمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی خدمت ایجاد و توسعه زیربناهای مورد نیاز در مناطق اولویت دار بخش معدن و صنایع معدنی کشور بوده که مستندات آن به شرح ذیل می باشد.
      • مسئولیت این سازمان ایجاد و توسعه زیربناهای مورد نیاز در مناطق اولویت دار بخش معدن و صنایع معدنی کشور از طریق احداث جاده و برق برای مناطق کمتر توسعه یافته و توسعه مناطق ویژه اقتصادی به منظور برطرف نمودن مشکلات اجرائی و نظارت بر آنها ، می باشد.

      4- تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرائی

      • متقاضی دریافت این خدمت سازمان صنایع و معادن استانها و شرکتهای خصوصی بخش معدن و صنایع معدنی است که در بازه زمانی مشخص به خدمت گیرنده ارائه می شود.
      • این خدمت در کلیه ایام سال و از طریق احداث جاده و برق برای مناطق کمتر توسعه یافته و توسعه مناطق ویژه اقتصادی ارائه می گردد. بررسی موارد مذکور از طریق برگزاری جلسات مجازی و ارسال مکاتبات از طریق سیستم اتوماسیون اداری امکان پذیر می باشد.

      5- هزینه ها و پرداخت ها :

      هزینه ها و پرداخت ها در خصوص این خدمت به صورت رایگان می باشد.

      6- دوره عملکرد :

      در کلیه ایام سال امکان پذیر می باشد.

      7 - خاتمه توافقنامه :

      این خدمت به سازمان صنایع و معادن استانها و شرکتهای خصوصی بخش معدن و صنایع معدنی ارائه می گردد و در صورت نیاز به برگزاری جلسه جهت خدمت مذکور از طریق برگزاری جلسات مجازی امکان پذیر خواهد بود.