سال جهش تولید
X
   
 
    • اخبار
      حیات در فلات مرکزی با اجرای خط یک پروژه انتقال آب خلیج فارس/ 23 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بزرگان معدن و صنایع معدنی در خط یک
      استراتژی انتقال آب از دریا به استان ها؛ با احداث "خط یک" پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی عملیاتی شد که آب را از مسیر خلیج فارس، هرمزگان، کرمان، یزد و در نهایت اصفهان انتقال می دهد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹  
      امکان مشارکت سودآور مردم در بخش معدن فراهم می شود/ کل کشور در بخش معدن، تا پایان 1403 پایش می شوند
      وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرد: در مرحله مزایده معادن، امکان مشارکت مردم در صندوق‌های سودآور طرح‌های مردمی بخش معدن فراهم می شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹  
      افتتاح خانه بهداشت کارگری در محل طرح فولاد سازی قروه
      خانه بهداشت کارگری توسط شرکت صنایع فولاد کردستان، در محل طرح احداث فولاد سازی و نورد پیوسته ورق گرم فولادی قروه افتتاح شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹  
      رعایت الزامات حوزه HSE همگام با روند توسعه، در اولویت ایمیدرو قرار گیرد
      امسال با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تحت عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و با توجه به اینکه روند جهشی تولید، مستلزم توجه به سلامت نیروی کار است، از این رو، تامین محیط‌های کاری سالم و ایمن، از جمله مهمترین وظایف سازمان ها در برابر سرمایه های انسانی به شمار می‌آید.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۲/۰۸  
      زیرساخت های روابط معدنی ایران و گینه، باید توسعه یابد
      مشاور وزیر معادن گینه کوناکری بر ایجاد مسیر مستقیم همکاری های اقتصادی با ایران تاکید کرد و گفت: دو کشور باید زیرساخت های روابط و فعالیت های معدنی را توسعه بخشند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۲/۰۸  
      وزیر صمت: ایران اکسپو گامی جدی در جهت توسعه روابط تجاری است
      وزیر صمت گفت: ما آماده تعامل هستیم. ما دست همکاری اقتصادی با کشورهای جهان را می‌فشاریم و برای تسهیل تجارت ایران با جهان تلاش می‌کنیم. امید می‌رود این نمایشگاه بتواند با ارائه شفاف توانمندی‌های صادراتی ایران و شناخت نیازمندی‌های طرف‌های دیگر گامی جدی در جهت توسعه روابط تجاری بردارد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۲/۰۸  
      نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی
      نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با سخنرانی رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه، آغاز به کار کرد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۲/۰۸  
      تحقق جهش تولید مورد نظر رهبری در بخش معدن، آثار مستقیمی در توسعه اقتصاد دارد
      معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: اگر بتوانیم جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در بخش معدن محقق کنیم، آثار مستقیم و قابل توجهی در شاخص‌های اقتصادی کشور خواهد داشت.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶  
      ثبت رکورد تولید مواد معدنی در سرب و روی مهدی آباد
      مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد اعلام کرد: این مجتمع در سال 1402، بالاترین میزان تولید مواد معدنی قابل فروش از آغاز فعالیت های سرمایه گذاری را به ثبت رساند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵  
      رشد ۱۶ درصدی ارزش سرمایه گذاری های منطقه ویژه لامرد در سال ۱۴۰۲
      مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از رشد ۱۶ درصدی ارزش سرمایه گذاری در این منطقه طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴