سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    • دعوت از بخش خصوصی برای انجام خدمات حمل و نقل معدن زرشوران

      سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خدمات حمل و نقل مجتمع معدنی طلای زرشوران را به بخش خصوصی واگذار می کند
       دعوت از بخش خصوصی برای انجام خدمات حمل و نقل معدن زرشوران

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، این سازمان بر اساس قانون برگزاری مناقصات، با انتخاب پیمانکار، خدمات حمل و نقل مجتمع معدنی و صنعتی طلای زرشوران را برای مدت یکسال از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای در اختیار بخش خصوصی می گذارد.
      متقاضیان شرکت در مناقصه خدمات حمل و نقل مجتمع طلای زرشورارن باید گواهی نامه صلاحیت تخصص و تجربه کاری مفید و مرتبط با موضوع مناقصه، الزامات مراجع ذیصلاح در اجرای فعالیت های مرتبط با موضوع مناقصه، تاییدیه معتبر از وزارت کار و امور اجتماعی در امور خدماتی و همچنین تامین مالی را داشته باشد.
      پیمانکاران دارای صلاحیت که مایل به شرکت در این مناقصه هستند، می توانند برای دریافت اسناد به دبیرخانه کمیسیون معاملات سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به نشانی تهران، خیابان سپبهد قرنی نرسیده به سمیه پلاک 39 مراجعه فرمایند.
      از شرکت هایی که تمایل به شرکت در مناقصه مزبور را دارند باید پس از واریز مبلغ یک میلیون ریال به شماره حساب 0108257130004 در وجه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نزد بانک ملی ایران شعبه میدان فردوسی کد 0137 حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز چهارشنبه مورخ 11 فروردین 95 با ارائه اصل فیش بانکی و معرفی نامه کتبی معتبر به دبیرخانه کمیسیون معاملات ایمیدرو مراجعه فرمایند.
      زمان تحویل اسناد نیز حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز چهار شنبه مورخ25 فروردین 9 تعیین شده است. همچنین زمان گشایش پاکت مناقصه نیز ساعت 10 صبح شنبه 28 فروردین 95 است.
      محل اجرای پروژه، مجتمع معدنی و صنعتی طلای زرشوران واقع در استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر 35 جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران است.
      برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک فرمایید

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.