سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    • 120 مقاله در چهارمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم

      دبیر چهارمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم ایران،گفت: از 250 مقاله دریافت شده، 100 مقاله داخلی و 20 مقاله خارجی پذیرفته شده است.
      120 مقاله در چهارمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، منصور سلطانیه که در نشست خبری چهارمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم در ایمیدرو سخن می گفت تصریح کرد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه جانبی به عمل آمده که در آن علاوه بر شرکت های داخلی، از کشورهای مختلف همچون آلمان، چین، فرانسه، ایتالیا، عمان، روسیه و اسپانیا، جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

      وی ادامه داد: از دیگر برنامه های چهارمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم، کارگاه های آموزشی در زمینه بالادستی و پایین دستی آلومینیوم و ارائه آخرین یافته ها با حضور استادان بنام از نروژ و آمریکا، سخنرانی درباره فناوری اکستروژن، ریخته گری، احیای آلومینیوم و همچنین پنل های تخصصی زیست محیطی، بازار آلومینیوم ایران، کاربرد آلومینیوم در صنعت خودرو و غیره برگزار می شود.

      سلطانیه خاطرنشان کرد: حامیان این کنفرانس، شرکت های ایرالکو، اس ام اس گروپ، دانیلی، روسال، اتوتک ، ان اف سی، پارس آلومان، نورد آلومینیوم، فایو سولیوس و پایا افزار هستند.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.