سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    • مشاوره ایمیدرو به سرمایه گذاران در نمایشگاه بین المللی آلومینیوم

      مشاوران بین المللی ایمیدرو از فردا به مدت دو روز در چهارمین کنفرانس آلومینیوم به سئوالات سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی و دولتی صنعت آلومینیوم پاسخ خواهند داد.
      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، علیرضا بنکدار، مدیر بازاریابی و خدمات مشتریان شرکت ایراسکو مستقر در ایتالیا (وابسته به ایمیدرو) با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به حضور سرمایه گذاران و علاقه مندان توسعه صنعت آلومینیوم در چهارمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم، قرار است دو تن از مشاوران خبره شرکت ایراسکو، برای ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به سرمایه گذاران و فعالان صنعت آلومینیوم در این کنفرانس و نمایشگاه جانبی حضور یابند.
      مشاوره ایمیدرو به سرمایه گذاران در نمایشگاه بین المللی آلومینیوم

      وی افزود: شرکت های دولتی و خصوصی صنعت آلومینیوم می توانند مسائل مرتبط با این صنعت اعم از فنی مهندسی، فناوری های جدید تولید، سرمایه گذاری، روش های بهینه مصرف انرژی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست و غیره را با مشاوران ایمیدرو مطرح کنند.

      شرکت ایراسکو زیرمجموعه شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) و آسکوتک آلمان وابسته به ایمیدرو است که مسئول تامین تسهیلات مالی از منابع خارجی، خرید و انتقال دانش فنی از شرکت های دارای لیسانس، تهیه و تدارک تجهیزات خارجی، آموزش پرسنل کارفرما توسط متخصصان خارجی و غیره است.

      چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی آلومینیوم طی روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه جاری(چهارشنبه و پنجشنبه) با حضور شرکت های داخلی و خارجی در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.