سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    • دعوت از پیمانکاران داخلی و خارجی برای اجرای فاز 2 طلای زرشوران


      شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران از پیمانکاران داخلی و خارجی برای اجرای طرح توسعه طلای زرشوران، دعوت به همکاری کرد.
      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، این شرکت که از زیرمجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است، در نظر دارد طرح توسعه کارخانه طلای زرشوران را در قالب مناقصه به صورت «ای پی سی» (طراحی، تامین تجهیزات و عملیات اجرایی) در اختیار پیمانکاران قرار دهد. از همین رو با توجه به بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات، شرکت های داخلی و خارجی واجد شرایط، برای دریافت اسناد «ارزیابی کیفی» پیمانکاران و شرکت های دارای توان مهندسی، اجرایی و مالی اقدام کند.
      دعوت از پیمانکاران داخلی و خارجی برای اجرای فاز 2 طلای زرشوران

      موضوع مناقصه اجرای فاز توسعه کارخانه استحصال طلای زرشوران برای ایجاد کارخانه فرآوری 600هزار تنی کانسنگ خرد شده اولیه به منظور تولید شمش طلا است. مدت زمان اجرای این پروژه 24 ماه شمسی در نظر گرفته شده است.
      متقاضیان تا پایان وقت اداری چهارشنبه30 تیر ماه برای خرید اسناد مناقصه فرصت دارند به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت طلای زرشوران، در تهران، خیابان سمیه، بعد از چهاراه مفتح، روبروی بانک تجارت، پلاک 100 طبقه اول مراجعه کنند.
      همچنین شرکت هایی که اسناد مناقصه فوق را تهیه کردند، تا روز یکشنبه 17 مرداد اسناد مربوطه را تحویل دبیرخانه کمیسیون معاملات تحویل دهند. لینک مناقصه


       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.