سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۵/۰۴/۰۲
    • اعطای تسهیلات اعتباری به طرح های گسترش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بنگاه های اقتصادی فعال در بخش معدن و صنایع معدنی

      اعطای تسهیلات اعتباری به طرح های گسترش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بنگاه های اقتصادی فعال در بخش معدن و صنایع معدنی
      اعطای تسهیلات اعتباری به طرح های گسترش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بنگاه های اقتصادی فعال در بخش معدن و صنایع معدنی

      به منظور فراهم آورن تمهیدات لازم برای گسترش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در تامین نیازهای عملیاتی و اطلاعاتی بنگاه های اقتصادی فعال در بخش معدن و صنایع معدنی کشور، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران آماده ارائه تسهیلات اعتباری با نرخ های ترجیهی به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش های خصوصی و تعاونی با شرایط ذیل می باشد.
      1 - تامین حداقل 25% سرمایه مورد نیاز توسط متقاضی تسهیلات
      2 - توجیه پذیری فنی - اقتصادی طرح
      3 - نو و برتر بودن فناوریهای انتخابی طرح
      4 - داشتن امکانات لازم و ساختار سازمانی مناسب برای بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات
      5 - همسویی طرح در جهت استقرار سیستمها برای کسب مزیتهای رقابتی بخش معدن کشور
      6 - درخواست هایی که در قالب طرح های جامع و یا سندهای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار داشته باشند در اولویت قرار دارند.
      7 - داشتن توانائی ارائه وثایق مورد نیاز
      8 - اولویتهای موضوعی موردنظر برای پذیرش در خواستها به ترتیب عبارتند از:
      1-8) طرح های تولید محتوا: این طرح ها شامل تهیه طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات ، ایجاد بانک های اطلاعاتی پایه به صورت دینامیک، پایگاههای اطلاع رسانی، خدمات مشاوره ایی مرتبط می باشند.
      2-8) طرح های مطالعات و ایجاد سیستم: این طرح ها شامل استقرار نظام های بهبود کیفیت (مدیریت - خدمات - کالا)، سیستمهای اطلاعات مدیریت و سیستمهای جامع و یکپارچه (MIS-ERP-CRM و ...) ارتقا و بروز رسانی سیستمها (BRP و ...) .
      3-8) طرح های زیرساخت: شامل طرح های سخت افزاری شبکه های رایانه ای و ارتباط با شبکه های جهانی.
      این طرح ها در سطح محدود براساس نیازهای ایجاد شده در محیط شبکه پذیرفته می شود. لازم به ذکر است خرید رایانه، چاپگر، اسکنر و سایر تجهیزات جانبی جز طرح های زیرساخت محسوب نمی گردد.
      4-8) طرح های کنترل و ابزار دقیق: شامل طرح های اتوماسیون خطوط تولید، طرح های مکانیزه تعمیرات پیشگیرانه PM، ایجاد مرکز اسناد فنی الکترونیکی.
      متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند درخواستهای خود را برای مدیریت توسعه همکاری با بخش خصوصی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به نشانی: تهران- خیابان شهید سپهبد قرنی- بالاتر از میدان فردوسی- ساختمان شماره 43 و یا از طریق نمابر8826389 و یا نشانی رایانه ای Ec/Ps@imidro.org ارسال دارند.
      لطفاً درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.imidro.org مراجعه و یا از طریق تلفن های مستقیم به شماره های 8846884 و 8826152 و یا تلفن های سازمان به شماره های 9-8829181 داخلی 222،279و 296 با مدیریت مزبور تماس حاصل فرمائید.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.