سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    • مذاکرات ایمیدرو و سی ام سی چین به نتیجه رسید

      طرح تجهیز معادن زغالسنگ طبس پس از 10 سال رکود دوباره فعال شد

      مذاکرات بین ایمیدرو و شرکت سی ام سی چین برای فعال شدن مراحل اجرایی طرح گشایش ال سی برای تجهیز معدن زغالسنگ پروده 4 طبس به نتایج مثبت رسید به این ترتیب طرحی82 میلیون یورویی که از سال 83 آغاز شده بود، اما مدت 10 سال در رکود قرار داشت، دوباره فعال شد.
      طرح تجهیز معادن زغالسنگ طبس پس از 10 سال رکود دوباره فعال شد

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو در ملاقات با معاون و نایب رییس هیات مدیره شرکت سی ام سی در تهران،‌ تصریح کرد که دو طرف باید تلاش خود برای فعال شدن این طرح و شروع عملیات اجرایی متمرکز کنند.
      معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به پیگیری های انجام شده از سوی ایمیدرو خاطر نشان کرد: بانک ملت به عنوان بانک عامل، آمادگی خود را برای پذیرش عاملیت اعلام کرده و طی هفته جاری به بانک مرکزی ارسال خواهد نمود.
      معاون و نایب رییس شرکت سی ام سی نیز دراین جلسه با اعلام آمادگی شرکت متبوع خود برای اجرای این پروژه اظهار داشت:‌ متعاقب نهایی شدن مراحل فاینانس که در هفته آتی انجام خواهد شد شرکت عملیات اخذ مجوز های مربوطه را آغاز خواهد کرد.
      لی گو او هوا (Li Guohua) درباره پوشش بیمه طرح نیز گفت:‌ مراحل اداری بیمه پروژه از سوی بیمه گذار انجام شده و در گام بعدی نیز این موضوع برطرف می شود.
      قرارداد طرح تجهیز معادن زغالسنگ پروده 4 با هدف تولید 750هزار تن زغالسنگ خام  کک شو و 450هزار تن زغال کنسانتره در اختیار کنسرسیوم سی ام سی از چین و کانی کاوان شرق از ایران قرار دارد.
      شرکت سی ام سی در سال 1950 میلادی برای فعالیت در حوزه ماشین آلات صنعتی تاسیس شد که از سال 1988 تحت نظارت دولت آن کشور فعالیت می کند و طی 25 سال گذشته 100 میلیارد دلار گردش مالی داشته است
       

      گالری
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.