سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    • تولید مجتمع سنگ آهن سیرجان 2.5 برابر شد

      مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان گفت: تولید این مجتمع از ۲ میلیون تن در سال 91 به چهار میلیون و 700 هزار تن در 11 ماهه سال جاری رسید و تا پایان امسال به پنج میلیون تن افزایش می‌یابد.
      تولید مجتمع سنگ آهن سیرجان 2.5 برابر شد

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، حسن شاهرخی با بیان اینکه برنامه برنامه تولید سنگ آهن مجتمع سیرجان در سال آینده به هفت میلیون تن می رسد، افزود: عملکرد تولید در این مجتمع در دو سال اخیر روند رو به رشدی را طی کرده  به طوری که ارقام آن در منطقه بی نظیر است.
      وی درباره تاثیرگذاری افزایش تولید اظهار داشت: مهمترین تاثیر افزایش تولید در میزان اشتغالزایی است به طوری که هر 1000 تن استخراج سنگ آهن برای یک نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند و همچین زمینه اشتغال غیرمستقیم بین 5 تا 17 نفر بسته به نوع کاربرد آن هم فراهم می شود.
      شاهرخی ادامه داد: مجتمع سنگ آهن سیرجان یکی از زیرمجموعه های وابسته به ایمیدرو است و   تاکنون عملکرد بسیار مثبتی به لحاظ رشد تولید و اشتغالزایی بخصوص برای نیروی کار بومی استان داشته است.
      وی گفت : سازمان توسعه ای ایمیدرو به عنوان سیاست گذار و نظاره گر بر فعالیت شرکت ها و واحدهای تابعه بخصوص بر مساله ایمنی معادن نظارت کامل دارد و در 7 ماه اخیر یعنی از زمان استقرار دولت یازدهم تا امروز هیچ حادثه منجر به فوت در این مجتمع اتفاق نیفتاده است.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.