سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    • سومین یادواره شهدای منطقه ویژه برگزار شد؛

      12 هزار فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ایجاد شده است

      مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و آینده از اهداف برگزاری همایش یادواره شهدا است.
       12 هزار فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ایجاد شده است

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مسعود هندیان در مراسم بزرگداشت سومین یادواره مشترک شهیدان سرلشکر امیرخلبان حسین لشکری، سردار علی حاجبی و شهدای منطقه ویژه افزود: همچنین برگزاری چنین یادواره هایی گسترش رفتار فرهنگی و اجتماعی است که ریشه در دین اسلام دارد.
      وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در کنار امور اساسی و اصلی خود از مسایل فرهنگی و اجتماعی غافل نمانده است، خاطرنشان کرد: منطقه ویژه برای بیش از 12 هزار نفر فرصت کار و اشتغال فراهم کرده و این تعداد با سرمایه گذاری های جدید رو به افزایش است.
      رییس ستاد یادواره شهدای منطقه ویژه ادامه داد: همچنین حدود 100 شرکت پیمانکار امور خدماتی و مرتبط را انجام می دهند که خانواده ایثارگران سهم مناسبی در این بخش دارند.
      مشاور مدیرعامل منطقه ویژه خلیج فارس در امور ایثارگران و دبیر ستاد یادواره شهدای خلیج فارس نیزگفت: همه ما اعم از مشاوران، مدیران، رسانه ها و آحاد مردم وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را برای بیمه نسل انقلاب به نسل جدید منتقل کنیم.
      جهانگیر بشکار با بیان اینکه برگزاری یادواره به تکریم ایثارگران می انجامد ، گفت: مدیران باید قانون جامع حمایت از ایثارگران کشور که در برنامه پنجم توسعه تصریح شده را اجرایی کنند.
      وی تصریح کرد: بر اساس این قانون 25 درصد سهمیه استخدامی باید به فرزندان شاهد و جانبازان بالای 25 درصد اختصاص یابد و بدون در نظر گرفتن شرایط سنی، تحصیلی و جنسیتی نیز باید جذب دستگاه ها شوند که در برخی موارد به این قانون در استان چندان توجه نمی شود.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.