سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    • برگزاری سومین یادواره شهدای منطقه ویژه خلیج فارس

      12 هزار فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ایجاد شد

      مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از ایجاد 12هزار فرصت شغلی در این منطقه خبر داد.


      12 هزار فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ایجاد شد
      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مسعود هندیان که در مراسم بزرگداشت سومین یادواره شهدای منطقه ویژه از جمله شهیدان سرلشکر امیرخلبان حسین لشکری و سردار علی حاجبی سخن می گفت افزود: این میزان اشتغال با طرح هایی که در دست اجرا است افزایش خواهد یافت.
      وی به برنامه دو برابر شدن ظرفیت حمل و بارگیری در اسکله منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج فارس و رسیدن به ظرفیت 12 میلیون تنی اشاره کرد و گفت:‌ در کنار این طرح قرار است ظرفیت تولید فولاد در این منطقه از 5 میلیون تن فعلی به 10 میلیون تن ارتقاء‌یابد که بدین ترتیب شاهد افزایش سرمایه گذاری ها و اشتغال خواهیم شد.
      رییس ستاد یادواره شهدای منطقه ویژه ادامه داد: همچنین حدود 100 شرکت پیمانکار امور پشتیبانی و خدمات و مرتبط منطقه را انجام می دهند که خانواده های ایثارگران سهم مناسبی در فرصت های شغلی این بخش دارند. 
      مشاور مدیرعامل منطقه ویژه خلیج فارس در امور ایثارگران و دبیر ستاد یادواره شهدای خلیج فارس نیزگفت: همه مسوولان، رسانه ها و آحاد مردم وظیفه دارند فرهنگ ایثار و شهادت را برای بیمه آینده انقلاب به نسل جدید منتقل کنیم.
      جهانگیر بشکار با بیان اینکه برگزاری یادواره به تکریم ایثارگران می انجامد ، گفت: مدیران باید قانون جامع حمایت از ایثارگران کشور که در برنامه پنجم توسعه تصریح شده را اجرایی کنند.
      وی تصریح کرد: بر اساس این قانون 25 درصد سهمیه های استخدامی باید به فرزندان شاهد و جانبازان بالای 25 درصد اختصاص یابد که در برخی موارد به این قانون در استان توجه نمی شود.
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.