سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
    • " یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال"

      حس آمدن نوروز با جایگاه رفیعی که در حافظه تاریخی ایرانیان دارد ما را از ورطه روزمرگی به ایجاد انگیزه در تغییر رفتار رهنمون می‌سازد، امید که این احساس در سال جدید بیش از پیش مایه تفکر و دگرگونی شود تا امروز و فردایمان را در سایه الطاف الهی با حرکت به سوی کمال انسانی بسازیم.
       # یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الی احسن الحال#
      از شما همکاران معزز و گرامی که در طی سال 1392 به ویژه در سالی که با تحریم های سخت دشمنان همراه بود، تلاش همه جانبه و سختکوشانه خود را به کار بستید تا از این مسیر سخت و پرفراز و نشیب با سربلندی و افتخار عبور نماییم، سپاسگزارم. 
      همدلی و همفکری و تلاش بی شائبه در خانواده بزرگ ایمیدرو با وجود مشکلات پیش روی در سال گذشته موجب شد که بتوانیم بخشی  از وظایف محوله را جامه عمل بپوشانیم.
      سیاست اساسی دولت یازدهم، وزارت صنعت، معدن و تجارت به ویژه ایمیدرو در سال 1393 سرمایه گذاری و توسعه کشور در حوزه معدن و صنایع معدنی، فعال نمودن طرح های نیمه تمام ، بهره وری بیشتر و اجرای صحیح اصل 44 است تا بتوان با جذب      سرمایه های غیردولتی، سرمایه های ایرانیان مقیم خارج و همچنین سرمایه گذاران خارجی ، منابع جدید فراوانی را وارد حوزه معدن و صنایع معدنی کرد. در چنین چشم اندازی، آینده برای بخش معدن و صنایع معدنی کشور درخشان و پر از امید قابل ترسیم است و ایمیدرو نیز به عنوان نهادی همراه و همگام با سرمایه گذاران در ساختن این آینده روشن تلاش خواهد کرد.
      رجاء واثق دارم با توجه به قابلیت های موجود به ویژه سرمایه انسانی کارآمد و بنیان های نیرومند علمی، فنی و تجربی، قادر خواهیم بود در ظل توجهات خاص ائمه اطهار علیهم السلام، خصوصا حضرت مهدی صاحب العصر و الزمان (عج) و تحت هدایت مقام معظم رهبری به اهداف ترسیم شده در سال 1393، سند چشم انداز و برنامه پنجم توسعه با وجود عقب ماندگی ایجاد شده دست یابیم.
      اینجانب در آستانه شکفتن شکوفه‌های بهاری از زحمات و تلاش‌های یکایک همکاران محترم که در هر شرایطی برای تحقق اهداف این سازمان تلاش می کنید، قدردانی می نمایم و آغاز سال جدید و بهار طبیعت را به محضر شما و خانواده محترمتان صمیمانه تبریک عرض نموده و و برای همه عزیزان سالی سرشار از سلامتی، برکت، معنویت، نشاط، فعالیت و توفیق آرزو دارم. 
      هر روزتان نوروز ، نوروزتان پیروز
       
       
      مهدی کرباسیان 
      رئیس هیات عامل
       
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.