سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    • فولادهرمزگان با سرعت به ظرفیت اسمی نزدیک می شود

      تولید تختال در فولاد هرمزگان در سال گذشته، یک میلیون و 67 هزار و 21 تن تختال در این شرکت تولید شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 82 درصد رشد دارد.
      فولادهرمزگان با سرعت به ظرفیت اسمی نزدیک می شود
      به گزارش ایمیدرو ،مرتضی آقاجانی مدیر عامل فولاد هرمزگان با اعلام این خبر افزود: تولیدآهن اسفنجی به میزان یک میلیون و 386 هزار و500تن رسید که رشد 22 درصدی نسبت به مدت مشابه نشان می دهد .
      وی با اشاره به صادرات تختال گفت: در سال قبل بیش از 87 هزار و 901 تن تختال صادر شد که میزان صادرات در سال 92 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.
      آقاجانی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: فولادهرمزگان با برخورداری از ظرفیت های مناسب، می تواند در حوزه های فرهنگ و اقتصاد مانند سال گذشته به طور موثر نقش آفرینی کند.
      وی گفت: علاوه بر ادامه مسیر کنونی در تولید تختال، تولید محصولات ویژه و اجرای طرح توسعه، از برنامه های اصلی امسال است.
      آقاجانی تولید یک میلیون و 650 هزار تن آهن اسفنجی و یک میلیون و 400 هزار تن تختال را از مهمترین برنامه های تولیدی این شرکت عنوان نمود.
      آقاجانی افزود: باتوجه به گامهایی که به همت تلاشگران در این شرکت برداشته شده است امیداست هرچه زودتر شاهد خودکفایی در صنعت فولاد کشور باشیم.
      شرکت فولادهرمزگان پیشرفته ترین کارخانه فولادکشور دارای ظرفیت تولید یک میلیون و 650 هزار تن آهن اسفنجی و یک میلیون و 500 هزار تن تختال در سال می باشد.
       
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.