سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    • آغاز عملیات حفاری اکتشافی در مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند

      آغاز عملیات حفاری اکتشافی در مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند

      مدیر مجتمع سنگ آهن جلال آباد از آغاز عملیات حفاری برای اکتشافات تکمیلی از ابتدای دی ماه امسال در این مجتمع خبر داد.
      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، حسین میرزایی با بیان این مطلب گفت: با دریافت مجوز اکتشاف از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و مجوزهای حفاری اکتشافی از ایمیدرو و تهیه نقشه توپوگرافی و زمین شناسی منطقه و انجام عملیات ژیوفیزیک به روش مغناطیس سنجی که در گذشته انجام شده، مرحله جدید عملیات حفاری اکتشافی از اول دی ماه در این مجتمع آغاز شده است.
      وی ادامه داد : عملیات احداث جاده دسترسی و آماده سازی و تسطیح محل حفاری ها در چند ماه گذشته انجام شده است.
      میرزایی تصریح کرد: عملیات حفاری مرحله جدید در بیش از 500 هکتار از محدوده غربی معدن انجام خواهد شد که متراژ کلی حفاری ها به بیش از 3000 متر خواهد رسید.
      وی ابراز امیدواری کرد با انجام این حجم عملیات اکتشافی، ذخایر معدن سنگ آهن جلال آباد افزایش یابد.
      ذخایر معدن سنگ آهن جلال آباد در شهرستان زرند استان کرمان در حال حاضر191 میلیون تن است.
      آغاز عملیات حفاری اکتشافی در مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند

      مدیر مجتمع سنگ آهن جلال آباد از آغاز عملیات حفاری برای اکتشافات تکمیلی از ابتدای دی ماه امسال در این مجتمع خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، حسین میرزایی با بیان این مطلب گفت: با دریافت مجوز اکتشاف از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و مجوزهای حفاری اکتشافی از ایمیدرو و تهیه نقشه توپوگرافی و زمین شناسی منطقه و انجام عملیات ژیوفیزیک به روش مغناطیس سنجی که در گذشته انجام شده، مرحله جدید عملیات حفاری اکتشافی از اول دی ماه در این مجتمع آغاز شده است. وی ادامه داد : عملیات احداث جاده دسترسی و آماده سازی و تسطیح محل حفاری ها در چند ماه گذشته انجام شده است. میرزایی تصریح کرد: عملیات حفاری مرحله جدید در بیش از 500 هکتار از محدوده غربی معدن انجام خواهد شد که متراژ کلی حفاری ها به بیش از 3000 متر خواهد رسید. وی ابراز امیدواری کرد با انجام این حجم عملیات اکتشافی، ذخایر معدن سنگ آهن جلال آباد افزایش یابد. ذخایر معدن سنگ آهن جلال آباد در شهرستان زرند استان کرمان در حال حاضر191 میلیون تن است.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.