سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    • طرح پژوهشی «راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری» ایمیدرو کتابچه شد

      طرح پژوهشی ایمیدرو تحت عنوان «راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری» کتابچه شد.
      طرح پژوهشی «راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری» ایمیدرو کتابچه شد

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، کتابچه «راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری»، خلاصه‌ای کاربردی از این طرح پژوهشی است که به سفارش مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو در سال 97 انجام شد.

      این راهنما، به تعریف مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های معدنی می‌پردازد و نحوه پیاده‌سازی آن را برای رسیدن به توسعه پایدار شرح می‌دهد.

      در فصول نخست این کتابچه، مفهوم مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها (CSR) و مروری بر تاریخچه آن در جهان و ایران، مسئولیت اجتماعی در معدنکاری و همچنین، معرفی و روند اجرای طرح پژوهشی «راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری» تشریح شده است.

      در فصول دیگر کتابچه مذکور، مهم‌ترین کاربردهای راهنما برای مخاطبان، نحوه مطالعه و اجرای مسئولیت اجتماعی معدنکاری، مطالعه و اجرای مسئولیت زیست‌محیطی معدنکاری، نحوه ارائه گزارش پایداری و نیز معرفی اصول معدنکاری مسئولانه شورای جهانی معدنکاری و فلزات بررسی شده است.

      کتابچه «راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری» در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کان مین 2019) مورخ 9 تا 12 آبان 98 در غرفه ایمیدرو توزیع شد.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.