سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    • کرباسیان:

      سازمان های توسعه ای نقش مهمی در افزایش اشتغال دارند

      معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: ایمیدرو به عنوان یک سازمان توسعه ای می تواند نقش ویژه ای در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به ویژه در زمینه ایجاد فرصت های شغلی داشته باشد.
      سازمان های توسعه ای نقش مهمی در افزایش اشتغال دارند

       به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، مهدی کرباسیان با اشاره به وجود ذخایر غنی معادن در کشور اظهار داشت: ایمیدرو می تواند زمینه اشتغال فراوانی را برای جوانان کشور به ویژه افراد بومی مناطق دارای معدن فراهم کند که این کار با تلاش و کوشش مضاعف امکانپذیر است.

      کرباسیان گفت: به عنوان نمونه ذخیره قطعی زغال سنگ طبس 1/1 میلیارد تن اعلام شده که در حال حاضر کمتر از 100 میلیون تن زغالسنگ برداشت می شود. با سرمایه گذاری بیشتر در این معادن می توانیم اشتغال زیادی ایجاد کنیم.
      وی به برنامه ایمیدرو برای عملیات اکتشاف معادن در سطح 200 هزار کیلومترمربع از مساحت کشور و طرح های توسعه ای در بخش صنایع معدنی اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح ها و با همت مهندسان و متخصصان ایمیدرو امیدواریم ذخایر معدنی کشور به طرز چشمگیری افزایش یابد.
       رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: اگر به سمت عقلایی کردن اقتصاد و سیاست نرویم، باید بدانیم که با توزیع درآمدهای نفتی نمی توان کشور را اداره کرد.
      کرباسیان که در مراسمی به مناسبت بزرگداشت هفته زن در ایمیدرو سخن می گفت، ضمن تبریک روز مادر و زن به همه مادران و زنان افزود: زنان به دلیل داشتن نظم و انضباط بیشتر نسبت به مردان در بسیاری از امور موفق تر هستند.
      در پایان این مراسم از سمیه خلوصی به عنوان کارشناس ارشد سازمان قدردانی شد.
       
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.