سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    • در دیدار سفیر و هیات اقتصادی بلژیک با رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید شد

      آمادگی بلژیک برای مشارکت در طرح های معدنی و صنایع معدنی ایران

      رییس اتاق بازرگانی بلژیک و سفیر آن کشور در دیدار با رییس هیات عامل ایمیدرو بر آمادگی خود برای همکاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران تاکید کردند.
      آمادگی بلژیک برای مشارکت در طرح های معدنی و صنایع معدنی ایران

       به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ جان استوپ که در راس یک هیات اقتصادی به ایران سفر کرده است با اشاره به برنامه فعالان اقتصادی بلژیک برای توسعه روابط با ایران افزود: مایل به گسترش روابط دوطرفه به ویژه در بخش معدن و صنایع معدنی هستیم.

      وی با اشاره به نقش اتاق های بازرگانی ایران و بلژیک تصریح کرد:‌ معتقدیم این رابطه می تواند به سرمایه گذاری و عمیق شدن ارتباط دو کشور منجر شود. همچنین فرانسوا مرمِل(François Del Marmol)  سفیر بلژیک نیز اظهار امیدواری کرد که روابط اقتصادی دو طرف توسعه بیش از بیش یابد.
      وی افزود:‌ پتانسیل های معدنی ایران از جمله استان کرمان را بررسی کرده ایم و به این نتیجه رسیده ایم که زمینه زیادی برای فعالیت شرکت های بلژیکی در این استان وجود دارد.
      وی تاکید کرد: ما پیش از این و در دوران سخت تحریم در ایران روابط خود را ادامه داده ایم و اکنون مصمم به توسعه آن هستیم.
      مهدی کرباسیان در این جلسه خطاب به اعضای این هیات که مدیرانی از بخش های مهندسی،‌ فولاد،‌ بیمه،‌ امور زیست محیطی و ... بودند گفت:‌ فرصت های متعددی در بخش معدن و صنایع معدنی وجود دارد که امکان هر نوع سرمایه گذاری و مشارکت را برای بخش خصوصی دو طرف فراهم کرده است.
      معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با تاکید بر اینکه حضور در طرح های این بخش منافع دو سویه دارد اظهار داشت:‌ طبق برنامه چشم انداز 20 ساله، ایران برنامه تولید 55 میلیون تن فولاد خام را دارد که  10 میلیون تن آن در سواحل جنوبی کشور از جمله خلیج فارس و منطقه آزاد چابهار ایجاد می شود و شرکت های اروپایی از جمله بلژیکی فرصت مناسبی را برای فعالیت و سرمایه گذاری در ایران پیش رو دارند.
       
      گالری
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.