سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: گندله سناباد -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    • در آستانه روز صنعت و معدن اعلام شد:

      مدنی فر: تولید گندله سناباد 12درصد بیش از ظرفیت اسمی طی 45 روز

      مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، از رشد تولید روزانه این شرکت خبر داد. محمد مدنی فر تصریح کرد: تولید روزانه این شرکت به 9 هزار و 375 تن گندله رسیده است. وی افزود: این میزان تولید در حالی به ثبت رسیده است و ادامه دارد که 45 روز از راه اندازی گندله سازی سناباد می گذرد.
      مدنی فر: تولید گندله سناباد 12درصد بیش از ظرفیت اسمی طی 45 روز

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمد مدنی فر که در آستانه روز صنعت و معدن سخن می گفت، افزود: این افزایش تولید گندله در حالی به دست آمده است که شروع تولید آزمایشی گندله سازی سناباد، 23 اردیبهشت امسال انجام و در 22 خرداد افتتاح شد.

      وی گفت: تولید اسمی کارخانه گندله، 8 هزار و 300 تن در روز است و برنامه روزانه تولید برای تولید حدود 7 هزار تن گندله هدفگذاری شده بود که خوشبختانه 12 درصد فراتر از ظرفیت اسمی عمل کردیم.

      طراحی، مهندسی و اجرای کارخانه گندله سازی سناباد، توسط متخصصان ایرانی انجام شده است و بیش از ۵۰ درصد تجهیزات کارخانه فوق به لحاظ وزنی، ساخت داخل است.

      این کارخانه خرداد امسال با فرمان رئیس جمهور و با حضور سرپرست صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در منطقه معدنی "سنگان" استان خراسان رضوی- شهرستان خواف- افتتاح شد.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.