سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    • هر روز، روز کارگر است‏

      پیام ریاست هیات عامل به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

      فرا رسیدن روز کار و کارگر هر ساله نشانگر جایگاه والای قشر متعهد و پرتلاشی است که به دلیل اهمیت نقش آنان در جامعه یک روز در سال در تقویم جهانی به نام آنان نامگذاری شده است.
      پیام ریاست هیات عامل به مناسبت  روز جهانی  کار و کارگر

       

      یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت مقام مجاهدانی است که با اراده و روحیه خستگی ناپذیر خود برای شکوفایی و ارتقای جایگاه ارزشمند ایران اسلامی تلاش می‌کنند تا خودکفایی را در همه عرصه‌ها و در سایه خودباوری تفسیر کنند؛ بدون شک کارگران سرمایه‌های ارزشمند انسانی و زمینه ساز دستیابی به خود کفایی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور بشمار می روند.
       
       
      این قشر سازنده و خدوم در واقع بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ستون اصلی تولید در کشور هستند و رکن اساسی توسعه اقتصادی کار و تلاش آنان است.
       
      کارگران در دین مبین اسلام از چنان منزلتی برخوردار هستند  که در شرافت و ارزش والای آنان همین بس که پیامبر گرامی اسلامی (ص) بر دستان کارگر بوسه زد و بر جایگاه والا و نقش بی‌بدیل آن در جامعه مهر تایید نهاد.
       
      به همین مناسبت اینجانب ضمن عرض تبریک به کارگران عزیزان اسلامی بویژه کارگران خانواده بزرگ ایمیدرو  امیدوارم که با سرلوحه قرار دادن فرمایش مقام معظم رهبری با تلاش مضاعف تمامی همکاران ارجمند به ویژه کارگران زحمتکش شاهد افزایش سطح رضایتمندی این عزیزان و ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به آنان باشیم.
       
      در همین راستا و در سالی که به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " مزین شده نقش ارزنده و جهادی کارگران عزیز به ویژه کارگران شاغل در معادن و صنایع معدنی بیش از پیش نمایان می شود و روشن است که تحقق هرچه مطلوب‌تر اهداف سازمانی و حمایت از تولیدات داخلی بیش از هر مساله‌ای مرهون تلاش شما کارگران زحمکتش است که در بخش معدن و صنایع وابسته به آن مشغول هستید و به همین دلیل اینجانب از فرصت استفاده می کنم و به همه شما درود می فرستم. 
       
       
      کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد و تعالی و شکوفایی اقتصادی هستند و همه پیشرفت های جوامع انسانی در سایه کار و کوشش فراهم می شود. بنابراین باید این قشر سازنده را ارج بگذاریم و از آنان به غایت تجلیل و و قدردانی کنیم. به ویژه از شما همکاران عزیز که بسیاری در معادن و یا واحدهای معدنی وابسته به آن مشغول بکار هستید و کار در چنان شرایطی دشوار، که بنده در چند ماه گذشته بارها از نزدیک شاهد آن بودم و لمس کردم، شایسته سپاسگزاری مضاعف است. بدون تردید کارکردن در بخش معادن علاوه بر انگیزه های مادی و معیشتی به انگیزه های قوی تر و معنوی نیز نیاز دارد و شما کارکنان بخش معادن نشان داده اید که در راه سازندگی میهن اسلامی از چنین انگیزه هایی برخوردارید. 
       
      نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.       با تشکر مجدد از تلاش‌های همه کارگران پرتلاش این روز مبارک و فرخنده را به یکایک آنان تبریک می‌گویم و برای این عزیزان و خانواده شان بهروزی، سلامتی و موفقیت مسئلت دارم.
       
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.