سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    • کرباسیان : روابط عمومی ها نقدها را صریح به مدیران منتقل کنند

      معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از مدیران روابط عمومی ها خواست با ارائه اطلاعات صحیح، صریح و شفاف، مدیران سازمان ها و ادارات را یاری و ابهامات احتمالی را رفع کنند ضمن اینکه باید ارتباط با حوزه بیرون از مجموعه سازمانی را تقویت کنند.
       کرباسیان : روابط عمومی ها نقدها را صریح به مدیران منتقل کنند

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، دکتر مهدی کرباسیان روز یکشنبه در همایش مدیران روابط عمومی واحدها و شرکت های تابعه که به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات در تهران برگزار شد، نقدهای سازنده را مفید و به نفع سازمان ها دانست و از مدیران روابط عمومی ها خواست نقدها را صریح به مدیران دستگاه ها منتقل کنند زیرا نقدهای سازنده در بلندمدت به نفع مدیریت است.
      وی تصریح کرد: همه ما در واحدهایی خدمت می کنیم که در اقتصاد کشور موثر هستیم لذا هر چه بهتر کار کنیم و بهره وری را افزایش دهیم، تاثیرگذاری بیشتری در اقتصاد و در نهایت رفاه ملی خواهیم داشت.
      کرباسیان گفت: مدیران روابط عمومی ها همچنین عملکرد و تاثیرگذاری طرح های در دست اجرا در محل اجرای طرح ها و همچنین اقتصاد کشور را برای مردم و مسئولان محلی تبیین کنند.
      به گفته وی امروز مسئله ارتباطات در جهان تغییر اساسی کرده و لذا ما باید نحوه استفاده و برخورد با فناوری های نوین را بشناسیم.
      معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد فضای مثبت بین المللی برای کشور اشاره کرد و گفت: در ماه های اخیر از شرکت های معتبر اروپایی به منظور مذاکره با ایران برای اجرای طرح ها سفر کرده اند و این سفرها همچنان ادامه دارد.
      کرباسیان افزود: بسیاری از طرح هایی که حتی برخی از آنها بیش از 12 سال متوقف مانده بود، تا چند ماه آینده وارد مرحله عملیاتی برای اجرا می شوند که در ایجاد اشتغال به ویژه برای نیروهای بومی منطقه موثر است.
      وی ادامه داد: ما باید این را وظیفه ملی خودبدانیم که اگر طرح ها یک روز زودتر راه اندازی شوند و حتی برای یک نفر اشتغال ایجاد شود ، به نفع مردم و اقتصاد کشور خواهد بود.
      رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به وجود نیروهای تحصیلکرده، داشتن مکان جغرافیایی مناسب و بسیاری مزیت های دیگر در کشور تصریح کرد: با داشتن ظرفیت های فراوان در کشور چرا نباید ایران جزء 20 کشور برتر صنعتی جهان نباشد.
      کرباسیان با بیان اینکه ایمیدرو ظرفیت های زیادی برای تاثیرگذاری در اقتصاد کشور و افزایش تولید ناخالص ملی دارد ، اظهار داشت: ایمیدرو برای اجرای طرح های توسعه ای خود برای سال جاری 1300 میلیارد تومان بودجه پیش بینی کرده است.
      وی افزود: ما طرح های نیمه تمام را راه اندازی خواهیم کرد و باید در حوزه تولید و اشتغال همت کنیم و طرح های جدید راه اندازی کنیم که این کار نیازمند همکاری تمام مدیران و واحدهای تابعه است.
      کرباسیان با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها گفت: به همین دلیل در نمودار سازمانی جدید ایمیدرو، مدیریت روابط عمومی به صورت مستقل و زیر نظر رییس هیات عامل تعیین شد.
      مدیر روابط عمومی ایمیدرو نیز در این همایش ضمن تبریک روز ارتباطات ( 27 اردیبهشت ) اظهار داشت: با توجه به تاکید رییس هیات عامل ایمیدرو به اهمیت جایگاه روابط عمومی، مدیران روابط عمومی شرکت ها و واحدهای تابعه باید در دوره جدید فعالیت های انجام شده را به صورت شفاف تبیین و تشریح کنند.
      یعقوب مشفق گفت: اکنون دوره ای طلایی برای رشد و ارتقاء روابط عمومی ها در ایمیدرو است و لذا مدیران و کارشناسان باید حداکثر بهره برداری را از این فرصت مهم داشته باشند.
      وی افزود: در این همایش از نقطه نظرات مدیران روابط عمومی شرکت ها و واحدهای تابعه نیز برای هماهنگی در تبیین هر چه بهتر عملکرد بخش معدن و صنایع معدنی استفاده خواهیم کرد.

      گالری
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.