سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: فولاد -
      تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    • در نشست پایش اقدامات و برنامه های فولاد شادگان مطرح شد:

      جعفری: برنامه ریزی برای تامین خوراک فولاد شادگان با حمایت ایمیدرو

      رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: با همکاری فولاد خوزستان و حمایت های ایمیدرو، دغدغه تامین خوراک فولاد شادگان رفع می شود.
      جعفری: برنامه ریزی برای تامین خوراک فولاد شادگان با حمایت ایمیدرو

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری در نشست پایش اقدامات و برنامه های فولاد شادگان افزود: تامین خوراک به معضل اصلی صنعت فولاد کشور و طرح های فولادی همچون شادگان تبدیل شده است و دولت و شرکت ها، هم اندیشی برای حل این مهم را در دستور کار قرار داده اند.

      وی گفت: با توجه به موقعیت فولاد شادگان در خوزستان و بالا بودن هزینه های جابجایی خوراک و انرژی، تامین گندله برای این مجموعه دشوار شده است که ایمیدرو به عنوان بازوی توسعه ای معدن و صنایع معدنی، حمایت های لازم برای تامین این نیاز را ذیل اهداف توسعه ای خود تعریف کرده است.

      معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با توجه با بازدیدی که از روند توسعه فولاد شادگان، صورت گرفت پیمانکار این پروژه باید اجرای برنامه های مربوط به بخش فولادسازی را تسریع کند.

      وی گفت: ایمیدرو نیز به نوبه خود علاوه بر ایفای تعهدات مالی، حمایت و ایجاد بسترهای حرکتی در توسعه را به عنوان یک اصل در تمام طرح ها مور توجه قرار داده و با توجه به اثرگذاری سهامداران عمده طرح هایی همچون شادگان و سفیددشت (شرکت های فولاد خوزستان و مبارکه) در زنجیره فولاد، انتظار برای توسعه و سرعت بخشیدن در راه اندازی واحدهای فولادسازی، بسیار بالاست.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.