سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    • با انعقاد قرار داد بین پیمانکاران چینی و ایرانی؛

      فاینانس چین برای ساخت فولاد سپید دشت به جریان افتاد

      در پی امضای قرار داد بین شرکت ملی فولاد ایران، شرکت ام سی سی چین و پیمانکاران داخلی، فاینانس چین برای ساخت کارخانه فولاد سپید دشت به جریان افتاد.
      فاینانس چین برای ساخت فولاد سپید دشت به جریان افتاد

      به گزارش روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، با انعقاد قرار داد بین شرکت ملی فولاد ایران و شرکت ام سی سی چین در آخرین روز اردیبهشت سال جاری برای استفاده از فاینانس چین جهت اجرای طرح فولاد سپید دشت چهار محال و بختیاری، مذاکرات فنی و تخصصی برای دستیابی به تفاهم و امضای قرار داد انجام شد و در نهایت، قرارداد چند جانبه بین «شرکت ملی فولاد ایران»، «شرکت یاموی چین» و «شرکت های پیمانکار ایرانی به نام ام ام ای و فولاد پایا» به امضا رسید.
      با امضای این قرار داد، مسائل موجود در مسیر استفاده از فاینانس چین برای اجرای طرح فولاد سپید دشت چهار محال و بختیاری رفع شده و اجرای عملیات بخش فولاد سازی این طرح توسط شرکت های ایرانی «ام ام ای» و «فولاد پایا»، سرعت بیشتری می گیرد.
      بنا به این گزارش، انعقاد قرار داد یاد شده، گام مهمی بود که با پیگیری های شرکت ملی فولاد ایران و با محور قرار دادن منافع ملی در روند مذاکرات و استقبال همه دست اندرکاران از جمله پیمانکاران داخلی به واقعیت پیوست. بدون تردید، تفاهم انجام شده و امضای قرار داد مذکور، راهگشا و تسهیل کننده مذاکرات آتی برای تامین فاینانس و تکمیل سایر طرح های فولاد استانی خواهد بود.

       

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.