سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    • روز سربازان گمنام گرامی باد؛

      شریف ترین محافظان نظام

      به مناسبت ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و گرامیداشت نیمه شعبان و همچنین روز نکوداشت سربازان گمنام ، همه ساله مراسمی در روز 15 شعبان المعظم برگزار می شود.
      شریف ترین محافظان نظام


      انقلاب اسلامی ایران بزرگترین واقعه تاریخ بعد از صدر اسلام است، لذا این انقلاب میراث و مقدمه تکمیل رسالت انبیاست.
      پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه 1357 به رهبری امام خمینی (ره) و تاسیس نظام جمهوری اسلامی ایران با رای مثبت بیش از 98 درصدی مردم در فروردین ماه 1358 مدل جدیدی از اداره کشور را به جهانیان ارائه کرد.
      با تاسیس جمهوری اسلامی ، دشمنان داخلی و خارجی همواره در پی تضعیف و سرنگونی این نظام مقدس بودند و حتی تلاش کردند این نظام نوپا را با تحمیل یک جنگ ناخواسته از سوی عراق علیه ایران ، ساقط کنند اما به فرمان امام (ره ) بنیانگذار جمهوری اسلامی جوانان این مرز و بوم از وجب به وجب این سرزمین حراست کردند و در عین حال ضربات سختی بر دشمن وارد ساختند.
      وزارت اطلاعات با بهره گیری از سیره اهل بیت (ع) ، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ، دوشادوش دیگر نیروهای نظامی و انتظامی، طی سال های پس از انقلاب اسلامی همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده و توانسته اند انقلاب اسلامی را در برابر آسیب ها حفظ کنند.
      نیروهای وزارت اطلاعات در حال حاضر از کارآمدترین و خلاق ترین نیروهای مومن و وفادار جمهوری اسلامی هستند و با تلاش های فراوان خود از خون شهیدان در برابر دشمنان داخلی و خارجی محافظت کرده اند.
      بی شک توسعه کشور و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در جهان ، به دلیل وجود امنیت است که سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره به عنوان چشم بینای نظام برای آن کوشیده و می کوشند.
      سربازان امام زمان (عج) به عنوان وفادارترین نیروهای نظام در مدت بیش از 35 سال همواره در جهت رشد و ارتقاء خود به لحاظ علمی و تکنولوژیکی تلاش کرده اند ؛ به طوری که این قشرعزیز در تامین امنیت کشور نقش بسیار بالایی داشته اند.
      از جمله تلاش های مهم سربازان گمنام امام زمان (عج) می توان به دستگیری سردسته باند تروریستی ریگی یکی از گروه های مخل امنیت و همچنین شناسایی و دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای کشورمان اشاره کرد که همگان به این کفایت نیروهای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در این عملیات اذعان کرده اند.
      اکنون که کشتی انقلاب اسلامی با عبور از موج های سهمگین پرشتاب و با سلامت به پیش می‌رود، یکی از دلایل اصلی آن وجود این سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
      نیروهای وزارت اطلاعات اکنون نه به عنوان وظیفه بلکه به عنوان تکلیف الهی وظایف خود را انجام می دهند و خدمت به جمهوری اسلامی را بالاترین عبادت می دانند و معتقدند که مشروعیت نظام و دولت اسلامی از ولی فقیه است.
      سربازان گمنام امام زمان (عج) ؛ در ایامی که خورشید عالم تاب عدالت و موعود بر حق الهی " مهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف " که ظهورش در دنیای ستم زده کنونی ، طلب لحظه لحظه ی منتظران و شیفتگان آن گنجینه آسمانی و امید حق طلبان تاریخ است، می دمد؛ باید بر این شیرمردان بالید که سنگر گمنامی شان به نام مطهر و وجود نازنین آن منتظر موعود و سینه ی ستبر همه مجاهدان راه عزت و عظمت اسلام در وزارت اطلاعات به مدال سربازی آن قائد عظیم الشان منور است.
      بدون شک اقتدار و عظمت کنونی ایران اسلامی با هوشیاری و چشمان بیدار سربازان گمنام اما عصر ( علیه السلام) حاصل شده است.
      به این مناسبت بر خود فرض می دانیم از تلاش های صادقانه سربازان گمنام امام زمان تقدیر و تشکر و از درگاه احدیت برای آنان آرزوی توفیق مسئلت نمائیم.


       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.