سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    • فراخوان برای اجرای طرح جامع مطالعاتی معادن زغالسنگ کشور

      سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به منظور بررسی و انجام طرح جامع مطالعاتی توسعه معادن زغال سنگ کشور در مناطق زغال خیز فراخوان داد.
      فراخوان برای اجرای طرح جامع مطالعاتی معادن زغالسنگ کشور

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، این سازمان از شرکت های مشاور حائز صلاحیت و دارای گواهینامه از معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری که توان استفاده از خدمات مشاوران خارجی ( اشخاص حقوقی) مجرب و توانمند مورد تایید کارفرما را داشته باشند ، دعوت کرد تا با رعایت قانون حداکثر استفاده از خدمات فنی و مهندسی نسبت به ارائه درخواست خود اقدام کنند.

      این گزارش حاکی است: درخواست متقاضیانی که دست کم تفاهمنامه اولیه بین خود و شریک خارجی راجع به موضوع این فراخوان را جزو اسناد درخواستی ارائه کنند، در فهرست ارزیابی قرار می گیرد.
      ایمیدرو همچنین به منظور افزایش توان رقابت برای شرکت در این فراخوان از تمام اشخاصی که دارای فعالیت ها و تخصص های مرتبط با امور فوق بوده و دارای پایه یک در گروه معدن دست کم در یکی از تخصص های سه گانه هستند، دعوت کرد برای آگاهی و دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا 31 خرداد ماه جاری به این سازمان مراجعه کنند.
      لازم به ذکر است که مدارک فاقد گواهینامه تایید صلاحیت از معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری قابل بررسی و ارزیابی نخواهد بود.


       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.