سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    • نخستین شماره دوره جدید روزنامه گسترش منتشر شد

      نخستین شماره دوره جدید روزنامه گسترش تحت عنوان «صمت» منتشر شد.
      نخستین شماره دوره جدید روزنامه گسترش منتشر شد

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، نخستین شماره از دوره جدید روزنامه گسترش صنعت، معدن تجارت (صمت) روز شنبه 14 تیر  منتشر شد، قرار است این روزنامه تا پایان مبارک رمضان به صورت هفتگی (روزهای شنبه) و پس از آن، به صورت روزانه منتشر شود.

      گسترش صنعت، معدن و تجارت (صمت)، یک روزنامه تخصصی است که در نخستین شماره جدید32 صفحه ای، عنوان هایی همچون آئینه خبر، صنعت، معدن، صنعت خودرو، صنایع معدنی، تجارت داخلی، تجارت خارجی، اکسپو، منطقه ویژه معدنی، صنعت ساختمان، اقتصاد کلان، اقتصاد فرهنگ و هنر، گزارش، گفت و گو، نفت و انرژی، بورس کالا، بانک و بیمه اقتصاد، بورس و گردشگری وجود دارد.

      ناصر بزرگمهر، مدیر مسئول و سردبیر روزنامه گسترش درباره ویژگی انتشار دوره جدید فعالیت این روزنامه در جریان بازدید حسین حاجی پور، منوچهر طاهایی، مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت مشاور وزیر و محمدرضا غفوری، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی از این روزنامه، گفت: نگاه ما به روزنامه، کاملا تخصصی است و بیشتر به تحلیل و نقد و گزارش و گفتگو خواهیم پرداخت و اعتقاد داریم که خبر در مطبوعات امروز جایگاه چندان برجسته ای ندارد.

       وی افزود: باید بر محوریت خبر، گزارش های مناسب، گفت و گو، نقد و تحلیل های مناسب داشته باشیم تا مطالب روزنامه برای مخاطبان جذابیت لازم را داشته باشد.

      بنا به این گزارش، قیمت تک شماره این روزنامه یک هزار تومان است و علاقه مندان علاوه بر باجه های فروش مطبوعاتی می توانند از طریق بخش اشتراک به شماره 88722732-3 می توانند آن را خریداری کنند.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.