سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    • شرکت ملی فولاد ایران:

      تلاش ما، راه اندازی طرح های استانی در کوتاه ترین زمان است

      مدیرعامل شرکت ملی فولاد گفت: راه اندازی و به بهره برداری رساندن 7 طرح فولادی در کوتاه ترین زمان، از اصلی ترین اولویت های کاری و اجرایی این شرکت است.
      تلاش ما، راه اندازی طرح های استانی در کوتاه ترین زمان است

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، محمد خانداداش پور با بیان این مطلب اظهارداشت: به رغم مسائل مطرح شده درباره طرح های استانی فولاد همچون موضوع مکان یابی، ظرفیت و امکانات زیربنایی، اما آنچه در این میان بیش از هر چیز ضروری به نظر می رسد، تکمیل و راه اندازی آنها درکوتاه ترین زمان ممکن است.
      وی ادامه داد: لازم است افکارعمومی به ویژه فعالان عرصه صنعت، مدیران اجرایی و ستادی کشور، منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی، کارشناسان و متخصصان بخش دولتی و غیر دولتی و نیز همکاران شرکت ملی فولاد در جریان همه امور قرار بگیرند و درنتیجه، فعالیت های ستادی شرکت ملی فولاد ایران در همه بخش ها به گونه ای ساماندهی و پیگیری شود که نتایج آن، تاثیر مستقیمی بر پیشرفت طرح ها داشته باشد.
      مدیرعامل شرکت ملی فولاد با اشاره به برنامه های پیش روی این شرکت در خصوص طرح های 7 گانه فولادی، تصریح کرد: برنامه ریزی برای راه اندازی 3 واحد احیای مستقیم این طرح ها تا پایان سال جاری، برنامه ریزی برای تامین هر چه سریع تر زیربناهای مورد نیاز واحدهای احیا (آب، برق و گاز)، پیگیری تشکیل شرکت و ثبت آن برای طرح های دارای مشارک جهت استفاده از توان فنی و مالی شرکا برای تسریع در کار و نیز برنامه ریزی برای عقد قرارداد با کنسرسیوم های جدید (شرکت MCC با پیمانکاران داخلی) جهت عملیاتی شدن فاینانس چین در بخش فولادسازی طرح ها، از جمله این برنامه ها است.
      خانداداش پور همچنین خاطر نشان ساخت: شرکت ملی فولاد ایران درصدد است برخی از طرح های فولاد استانی برخوردار از شرایط زیر ساختی لازم را پس از بهره برداری توسعه دهد. همچنین، واگذاری برخی از این طرح ها به واحدهای بزرگ فولاد سازی در دستور کار است. (اقدامی که در حال حاضر برای واگذاری طرح فولاد شادگان به شرکت فولاد خوزستان و واگذاری طرح فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری به شرکت فولاد مبارکه در حال انجام است.)
      وی ادامه داد: افزون بر این در تلاش هستیم هزینه و فایده این طرح ها را به منظور طراحی صحیح "نقشه راه" فولاد در آینده بررسی کنیم.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.