سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    • حضور سرمایه گذاران خارجی، به زنجیره تامین ماشین آلات معدنی کمک می کند

      نایب رییس خانه معدن ایران اعلام کرد: حضور سرمایه گذاران خارجی در بخش معدن و صنایع معدنی، در ورود تکنولوژی و تامین ماشین آلات برای معدنکاران تاثیر بسیار زیادی دارد.
       حضور سرمایه گذاران خارجی، به زنجیره تامین ماشین آلات معدنی کمک می کند


      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، محمدرضا بهرامن ضمن با اهمیت خواندن تامین ماشین آلات معدنی برای معدنکاران کشور گفت: بیش از 5400 معدن فعال در کشور داریم که نیازمند تامین انواع ماشین آلات معدنی هستند.
      وی ادامه داد: در سال گذشته 420 میلیون تن مواد معدنی از معادن کشور استخراج شده و با توجه به روند افزایشی فعالیت های معدنی در آینده نیاز به تامین ماشین آلات نیز بیشتر خواهد داشت.
      عضو هیات مدیره خانه معدن اجرای راهبرد بخش معدن را لازمه رونق بخش بخش معدن و صنایع معدنی دانست و گفت: از وزارت صنعت ، معدن و تجارت انتظار است تا برنامه های اصلی را در اجرای راهبرد بخش معدن مدنظر قرار دهد تا با تغییرات احتمالی مدیران و مسئولان دچار تغییر نشود.
      محمدجعفر صادقی پناه افزود: توسعه بخش معدن نیازمند ارتقای زیرساخت های آن از جمله گاز و برق است که باید تهیه نقشه های مبنا و پایه ای بر اساس این زیرساخت ها تهیه شود.
      ارتقای دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز، معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی ها و پیشرفت های ایران، ارتقاء سطح مبادلات تجاری برای توسعه صادرات غیرنفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه با جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی ایران و جهان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.