سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    • آندسازی آلومینیوم المهدی پس از آتش سوزی بازسازی شد

      مدیر عامل شرکت آلومینیوم المهدی از فعالیت دوباره کارخانه آند سازی این شرکت که چندی قبل بر اثر آتش سوزی از مدار تولید خارج شده بود، خبر داد.
       آندسازی آلومینیوم المهدی پس از آتش سوزی بازسازی شد


      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، علی اکبر گلکار با بیان این مطلب گفت: بخش قیر کارخانه آندسازی المهدی که یک ماه پیش دچار حادثه آتش سوزی شده بود، به همت مهندسان و کارشناسان شرکت با سرعت بازسازی و ترمیم شد و توانست تولید خود را از سر گیرد.
      وی افزود: خسارت ناشی از این حادثه، حدود 16 میلیارد ریال بود که به صورت کامل از سوی شرکت بیمه گر پرداخت می شود.
      مدیر عامل شرکت آلومینیوم المهدی درباره علل و جزئیات حادثه آتش سوزی کارخانه آند سازی تصریح کرد: از جمله علل وقوع این حادثه، خطای انسانی در راه اندازی سیستم انتقال حرارت و نبود سیستم اعلام و اطفاء حریق موثر بوده است.
      وی ادامه داد: در این حادثه، پمپ ها و تجهیزات مربوط به بخش پمپ روم واحد HTM و سیستم های برقی به طور کامل از بین رفت و به عایق های پوششی مخازن و لوله های فلزی آسیب وارد شد.
      بنا به این گزارش، کارخانه آند سازی آلومینیوم المهدی روزانه 300 عدد آند تولید می کند. آند تولید شده به مدت 16 روز تا دمای 1100 درجه حرارت می بیند و بعد با انتقال به کارگاه میله گذاری، دسته آند بر روی بلوک به وسیله چدن مذاب، محکم شده و برای استفاده به سالن های احیا منتقل می شود.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.