سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    • 24 و 25 آذر برگزار می شود

      تهران در انتظار بزرگ ترین اجلاس بین المللی معدن

      تهران میزبان بزرگ ترین اجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی ایران (IMIS) شده است. این همایش روزهای 24 و 25 آذرماه امسال برگزار می شود.
      تهران در انتظار بزرگ ترین اجلاس بین المللی معدن


      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ این اجلاس به عنوان یکی از بزرگترین عرصه ها در زمینه سرمایه گذاری، همکاری اقتصادی و تجاری در منطقه آسیا با محوریت توسعه و سرمایه گذاری، برپا خواهد شد.
      در این گردهمایی بزرگ، ایران به عنوان یکی از 10 کشوری که در جایگاه 10 برتر جهان از نظر ذخایر معدنی جای گرفته و در منطقه از این نظر رتبه اول را در اختیار دارد نقش محوری ایفا خواهد کرد.
      اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران شامل سه بخش نشست ها، نمایشگاه و مذاکرات تجاری رو در رو است که در طول اجلاس، مقام های دولتی و خصوصی، مدیران، کارشناسان و شرکت های معدنی و صنایع معدنی ایرانی و خارجی در آن سخنرانی خواهند داشت.
      قرار است حوزه های مختلف زنجیره اکتشاف تا فرآوری محصولات معدنی، متالورژی، تجهیزات و ماشین آلات، صنایع پایین دستی و صنایع وابسته، خدمات پشتیبانی، شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری، توسعه فناوری، آموزش و پژوهش های کاربردی، بهبود وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و غیره در اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران مورد توجه قرار گیرد.
      اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران با نظارت ایمیدرو و با حمایت شرکت های ایتوک و ایریتک برگزار خواهد شد.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.