سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: ایمیدرو دانش بنیان‌ -
      تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    • مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد:

      ضرورت استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها در رفع نیازهای صنعتی کشور

      مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در رفع نیازهای صنعتی کشور تاکید کرد.
      ضرورت استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها در رفع نیازهای صنعتی کشور

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، غلامرضا ملاطاهری در بازدید از ظرفیت‌های علمی دانشگاه صنعتی سهند و ارزیابی عملکرد آنها ضمن بیان این مطلب گفت: تعامل با دانشگاه ها برای بهره مندی از ظرفیت های آنها برای رفع تقاضاهای بخش معدن و صنایع معدنی، از جمله برنامه های اصلی ایمیدرو است.
      وی افزود: استفاده بهینه از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان ذیل آنها، از برنامه‌های اصلی ایمیدرو است و تلاش ما، گسترش این نوع همکاری‌ها برای رفع مشکلات و نیاز‌های صنعتی در بخش صنعت و معدن کشور است.
      مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با بیان اینکه رویکرد ایمیدرو، استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای احصای مشکلات بخش معدن و صنایع معدنی کشور و حل آن‌ها است، گفت: دانشگاه های کشور ظرفیت های مطلوبی در تبیین صورت مسئله و ارائه پاسخ مناسب به نیاز‌های این بخش دارند.
      وی ادامه داد: در این فرآیند، دانشگاه براساس تقاضا‌های پیش روی صنعت، پیشنهادات خود را ارائه می کند و در نهایت به حل مسئله و رفع نیاز‌های کشور منجر شود.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.