سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    • معاون اداری مالی:

      ایمیدرو به افزایش بهره وری شرکت های تابعه اهمیت زیادی می دهد

      معاون مالی و اداری ایمیدرو گفت: ایمیدرو روی افزایش بهره وری طرح ها و شرکت های تابعه تمرکز زیادی دارد و به آن اهمیت زیادی می دهد.
      ایمیدرو به افزایش بهره وری شرکت های تابعه اهمیت زیادی می دهد

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، عبدالرضا قاسمی در نشستی که با حضور مدیران عامل شرکت ها و مجریان طرح های معدنی و صنایع معدنی ایمیدرو برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: تحقق برنامه های تولید و فروش محصولات معدنی و صنایع معدنی، از جمله اهداف ایمیدرو است که برای دستیابی به آن، دستورالعمل های لازمجهت افزایش انگیزه در میان عوامل تولید، تدوین و ابلاغ شده است.
      وی افزود: با توجه به مطلوب بودن نتایج اجرای مدل بهره وری در یکی از شرکت های ایمیدرو که در به صورت پایلوت (بر اساس میزان تولید واقعی و فروش بوده و در آن ضریب شیفت، ضریب حساسیت پست و نیز غیبت کارکنان دیده شده)، شرکت ها می توانند از این مدل پیروی کنند. برای طرح ها نیز 3 نمونه شامل عملکرد مالی طرح و پیشرفت فیزیکی، حقوق و مزایای کارکنان و نیز ضریب ریالی تعریف شده سازمان تهیه شده است.

      معاون مالی و اداری ایمیدرو با اشاره به اینکه طی ماه های ابتدایی دولت جدید، ایجاد آرامش و اعتماد سازی بین ایمیدرو و شرکت های تابعه مطرح بود، تصریح کرد: در سال جاری، اجرای دقیق برنامه عملیاتی و اجرایی مد نظر است. همچنین، نگرش جدیدتری نسبت به عملکرد افراد و واحدها خواهیم داشت و آنها را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

      قاسمی به خصوصیت های یک مدیر مطلوب اشاره کرد و گفت: صریح سخن گفتن، حرمت گذار بودن، شفاف عمل کردن، وفاداری، پذیرش واقعیت، انتظارات روشن، متعهد بودن، اعتماد کردن و گوش دادن، از جمله این خصوصیت ها است.
      وی ادامه داد: معتقد هستیم که اعتماد سازی 2 طرفه است و با اعتماد بین افراد می توان استراتژی خوب را به نحو بهتری اجرا کرد اما با بی اعتمادی، استراتژی خوب، می تواند به نتایج نامطلوب منجر شود.
      محسن یارووالی، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو در این جلسه با بیان اینکه نتایج اجرای استراتژی جدید سازمان هر ماه گزارشگیری و هر 3 ماه پایش می شود، گفت: آیین نامه اجرایی طرح های در حال بهره برداری ابلاغ شده و بر اساس آن، هیات های اجرایی نقش و مسئولیت پر رنگ تری خواهند داشت. وی ادامه داد: مطابق تصمیمات جدید، اعضای هیات اجرایی فعال در بخش تولید و مواجه با سختی کار، در راستای آیین نامه یاد شده، از مزایای حقوقی و درآمدی بالاتری برخوردار خواهند شد.
      یارووالی با اشاره به دستورالعمل اجرایی تدوین شده برای مسائل رفاهی کارکنان طرح ها، واحدها، مجتمع ها و مراکز مستقل سازمان، توضیح داد: دستورالعمل حقوق و مزایای کارکنان ابلاغ شده و باید زیرساخت های رفاهی و اداری در شاْن معادن و شرکت های تابعه فراهم شود و در این خصوص نسبت به امور رفاهی کارکنان معادن تاکید ویژه ای وجود دارد.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.