سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    • استاندار تهران: بخش معدن و صنایع معدنی نقش کلیدی در اقتصاد ایران خواهد داشت

      استاندار تهران گفت: با رفع تحریم های ناعادلانه، بخش معدن و صنایع معدنی نقش کلیدی در آینده اقتصاد ایران خواهد داشت.
      استاندار تهران: بخش معدن و صنایع معدنی نقش کلیدی در اقتصاد ایران خواهد داشت

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، سیدحسین هاشمی در گردهمایی مدیران سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) افزود: ایران دارای ذخایر غنی معدنی است و با ادامه تحریم ها نیز بخش معدن و صنایع معدنی ، موفق خواهد بود.

      عضو هیات عامل سازمان تصریح کرد: بخش معدن به قدری دارای توانمندی است که حتی اگر جمهوری اسلامی ایران عضو سازمان جهانی تجارت (WTO) شود، باز هم جای نگرانی وجود ندارد زیرا که دنیا به دلیل محدود بودن مواد معدنی به ایران نیاز دارد.

      هاشمی ، داشتن مدیریت صحیح و خلاق در پیشبرد امور را یکی از رموز موفقیت دانست و گفت: در یک سال گذشته بسیاری از طرح های متوقف مانده ایمیدرو مانند هفت طرح فولاد استانی وارد مرحله عملیاتی  و اجرایی شد و بعضی از آنها مانند طرح طلای زرشوران به نتیجه رسید.

      وی افزود: هر چند که طرح ها با کمک و مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد، اما وجود یک مدیریت توانمند و خلاق برای یافتن مسیر صحیح در اجرای طرح ها ضروری است.

      استاندار تهران آینده بخش معدن و صنایع معدنی ایران را بسیار امیدوار کننده دانست و تصریح کرد: بخش معدن  و صنایع معدنی می تواند در قالب اقتصاد مقاومتی و با تکیه بر نیروهای متخصص داخلی رشد کند.

      هاشمی با اشاره به تلاش دولت برای کاهش نرخ تورم و رشد اقتصاد کشور اظهار داشت: برای خروج از اقتصاد تک محصولی نفت، بخش معدن می تواند به عنوان یک بخش پویا خود را نشان دهد.

      وی در پایان داشتن توان مدیریتی ، استفاده از خبرگان و متخصصان و همچنین بهره گیری از تجارب و نقطه نظرات صاحب نظران را در بهبود و پیشبرد امور تمام بخش ها از جمله بخش معدن و صنایع معدنی موثر و کارگشا دانست.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.